nili maman photography

יום שני, 27 באוקטובר 2014

טעימות: חנינו בגראז' ודגמנו המבורגר

ההזמנה שהגיעה במייל הכניסה אותנו שוב לדילמה - מחד, היחצ"ן מצ'פר ומצפה לפרגון, ומנגד, צריך להיות כנים עד כמה שניתן. (גם) הפעם, למזלנו, לא היה דיסוננס קורע לב, ובכל מקרה, הרי גם הדבש וגם העוקץ.

אתם אוכלים בפנים, האוטו אוכל בחוץ.


אחרי שקצת התברברנו בדרך, כי צריך לפקוח עיניים ולא רק לסמוך על WAZE, הגענו למסעדת הגראז' 
(http://www.garageburger.co.il/). העיצוב, וסליחה על המילה העתיקה - מגניב. מין תערובת אמריקאית שכזו, אבל נעימה, לא צעקנית, ובעיקר בועה שעוטפת על רקע תחנת הדלק הסמוכה והכביש הראשי שליד.


התפריט בסגנון עדת ההמבורגריות של השנים האחרונות - המבורגרים הם העיקר, אבל יש לא מעט אופציות גם למי שמעדיפים משהו אחר, כשהסגנון כולו ארה"בי למהדרין.

קווים לדמויותיהם של אסקובר, אל-קפונה ובאגסי.


פתחנו במנה מפתיעה: Mac & Cheese. מדובר בכדורי גבינה ופסטה חמודים מטוגנים בפנקו. זה נשמע קצת פשוט, אבל זה היה ממכר, עם כל הגבינה החמימה שממלאת את הפה אחרי נגיסה במעטפת הקשיחה. הערנו שאפשר היה קצת להעשיר את התיבול של מעטפת הכדורים, אבל הרטבים שהוגשו עם המנה בהחלט עשו את העבודה. מומלץ מאוד, מהמנות שאי אפשר להפסיק לנשנש. לצידה הוספנו גם כרובית מטוגנת, שהיתה נחמדה אך רגילה, שגם בה היה חסר טיפל'ה תיבול. 
כדורי גבינה ופסטה, מטוגנים במעטה פריך
כרובית שקיבלה טיפול דומה לכדורי הפסטה, אולי דומה מדי


המשכנו להמבורגרים. בחנו 4 מהם, במשקל של 230 כ"א: הבאגסי (המבורגר רגיל), אסקובר (עם פלפלים חריפים), אל קפונה (עם גבינת ריקוטה ועשבי תיבול) וההמבורגר הצמחוני.


ובכן, הצהרות בומבסטיות זה לא הסגנון שלנו, אבל אי אפשר להימנע: האל קפונה הוא אחד ההמבורגרים הטובים באיזור המרכז. הבשר היה מצויין, גבינת הפיקורינו והתבלינים העשירו את הטעמים, מידת העשייה של מדיום היתה בול, ללקק את האצבעות.
אסקובר היה אכבר

באגסי היה קלאסי

צמחוני זה לפעמים אני


האסקובר עם הפלפלים החריפים היה גם הוא מאוד טעים, אם כי צריך לשים לב - הוא בין פיקנטי לחריף. מאוד אהבנו, אבל זה לחובבי הז'אנר שלא חוששים מקצת אש בתוך הלחמניה. הבאגסי, ההמבורגר הרגיל, היה טעים בתוספת קצת בצל מטוגן, הבשר איכותי ועשוי נכון. ההגשה, כמיטב המסורת, עם החמוצים, העגבנייה והחסה, שהיו טריים וטובים.


בגזרת ההמבורגר הצמחוני/טבעוני נרשמה הפתעה: הוא היה טעים :-) תערובת של עדשים, סויה, גזר (?), תיבול נכון - והיה מוצלח, יחסית לז'אנר. כמובן שבימים כתיקונם לא היינו הולכים בהמבורגריה שכזו על האופציה הצמחונית, אבל למי שמעדיף את הצלחת שלו עם צמחים, זו בחירה מוצלחת, חבריכם הצמחוניים יכולים להגיע בראש שקט.


לקינוח נילי הזמינה את הסיגרים, וכפי שמפורט בתפריט: "גלילי קרפ של שוקולד חלב ושוקולד לבן, שקדים ואגוזים מטוגנים,לצד גלידת וניל של בן אנד ג’ריס ברוטב שוקולד". במבט ראשון המנה נראתה קצת לא עדינה בגלל עובי הסיגרים, אבל היי, ככה זה באמריקה. ואז נילי טעמה. ועוד קצת, ועוד טיפה, ועם כל נגיסה, נשפכו ממנה דברי הלל וקולות הנאה. ההגדרה הקולעת היתה "הדור הבא של השוקופאי של הבורגראנץ". זו אולי לא נשמעת מחמאה גדולה, אבל גם אם אנחנו קצת מתקשים פה במילים, זה היה קינוח מצויין.
עונה לחלוטין על ההגדרה של אומ-נומ-נום, קינוח שאינו מתוק מדי


המחירים: האוכל במחירים סבירים ולפעמים אפילו קצת יותר נמוכים מהנהוג במגזר ההמבורגריות. שימו לב שיש אחלה עסקית "כל היום וכל הלילה" של המבורגר, תוספת ושתייה במחיר של 60 ש"ח. האלכוהול - במחירים זולים (לדוגמה, חצי גולדסטאר ב-15, ג'ק דניאלס - 30).


לסיכום: המבורגרים מצויינים (אל קפונה, תזכרו את השם), נילי התעלפה מהסיגרים, מחירים הוגנים ואווירה טובה. שווה בהחלט, סעו אל הגראז'.



פרטים:
הגראז' - אוכלים שותים


צומת גן ורדים, תחנת דלק סונול, ראשון לציון
03-649-9600

אין תגובות: