nili maman photography

יום שבת, 20 בדצמבר 2014

PLUS SIZE FASHION WEEKEND - אירוע האופנה הראשון מסוגו בישראל למידות גדולות

תפסתי את גאלה רחמילביץ לראיון טלפוני לילי קצר. היא בטרפת (המילה האהובה עליה לדעתי) של עשיה לקראת האירוע, פרי מוחה הקוד,plus size fashion weekend  שיוקדש כולו לנשים שמנות (מלאות, עגלגלות, מקומרות, ושאר מילים מכובסות), בקיצור סופשבוע של אופנה במידות גדולות.
איך המרגש? "מרגש ברמות קשות ומלחיץ".
חולמת על זה בלילה? "זה הולך איתי מלא שנים, וחיכיתי וחיכיתי ואף אחד לא עשה".

מיכל וגאלה עם הרבה אטיטיוד.

גאלה היא סטייליסטית ובלוגרית אופנה שפעילה בשטח כבר קרוב לעשור. היא מקבלת המון הזמנות לאירועי האופנה שמתרחשים בביצה המקומית בישראל, אבל לדבריה היא לא יכולה להנות באף אירוע אופנה, לא בדרסקוד ולא בשבוע האופנה בחולון, לא באירוע שמוכר ולא באירוע שמציג. למרות ש-59% מהנשים הן מעל מידה 38, מקומן נפקד מאירועי האופנה המובילים בארץ.


דברים שהכי כדאי שיכתבו על הלוח.

לכן היא החליטה לעשות מעשה, מעשה די אמיץ, חלוצי, וכמעט התאבדותי, האירוע בהפקתה יכלול תצוגות אופנה, הופעת סטנד-אפ (מיכל שם-טוב), ייעוץ בסטיילינג, ואפילו לא עלינו יעסוק בתזונה (אלוגה רז), אלא שבניגוד לכל האירועים שנערכו בארץ עד כה, הוא יהיה חינמי, הכניסה החופשית, הכל פתוח לקהל, רק מומלץ להירשם ולהבטיח מקום.
באירוע יהיו גo עמדות מסג', מניקור-פדיקור, והדרך הישירה לליבה של אישה שאוהבת לאכול,פינת נשנושים וקאפקייקס.
במיני קניון שיצרה גאלה יתארחו 22 מעצבי אופנה ויבואנים קטנים, שמביאים אופנה במידות 40-58, אופנה לילדות ונערות, נעליים במידות גדולות, תכשיטים שעוצבו לנשים גדולות, גדולות באצבעות, בצוואר, ברוחב ובגובה.

צילמה: הדר יהב

קשה לי להדגיש במילים עד כמה חשוב בעיני קיומו של אירוע כזה, המלחמה כאן על הכרה בזכותן של נשים להגיע בכל מידה ומשקל, היא כמעט יומ-יומית, גם זכותם של גברים, שאמנם מקבלים אישור חברתי להיות שמנים, קצת יותר מנשים, אבל עדיין וסבלים מסוג של קיפוח ומחסור באופנה במידות שלהם.



במהלך עבודתה לקראת האירוע, הגיעה גאלה למסקנה שיש כאן אופנה, שיש גם טווח מידות, אבל צריך להתאמץ, לקום ולחפש. ואני אוסיף שצריך גם ללמד את הנשים להעז, לצאת מאיזור הנוחות שלהן, ללמוד להפנים שגם לאישה במידה 48 מותר לצרוך אופנה, מותר להיות נועזת.

הנעליים של מיכל וידר. אני אקח בכל הצבעים. תודה. 


חלק מרשימת המציגות באירוע :
TALIAMEEDOT.COM, honey B, NUMA, המעצבת גלי שולמן למותג הותיק יעל אגם, צילה תפור עליך, בוטיק נעמי, אתר האופנה סופי, רובן ככולן יציגו קולקציות שעוצבו במיוחד לאירוע. יהיו גם כמה מעצבות תכשיטים ביניהן נטע ליבנה, לינור נבטי, מוריה אטדגי ורוני עוזיאל.
ואי אפשר לקיים אירוע אופנה למידות גדולות כהלכתו בלי נעליים , אופנתיות עם עיצוב שמתחשב בכפות רגליים גדולות, מיכל וידר. בתחום ההלבשה התחתונה תתארח החנות הותיק מיפו dragonfly. 



וכאן שוב כל הפרטים על האירוע. 

יום חמישי 25 לדצמבר 15:00-22:00
יום שישי 26 לדצמבר 10:00-16:00
יום שבת 27 לדצמבר 10:00-20:00

בית מעריב, קרליבך 2 . תל אביב



אין תגובות: