nili maman photography

יום ראשון, 5 באוקטובר 2014

נופר, בת 26

זה איטי, אבל עקבי, קבלו את האורחת השלישית במועדון המאה.

צילמה: נילי ממן

בת (עוד מעט) 26, עברתי 13 דירות בחיי הבוגרים, שהתחילו לפני שהתבגרתי, אם בכלל.

כותבת למחייתי, כדי שאוכל לתת לחתואל חיים טובים יותר. מסתבר גם, שכבר אומרת "כותבת למחייתי", בלי להתרגש בטירוף מהחלום שמתגשם. חיה עם עוד חתול, אבל מהסוג האנושי. אני קוראת לו פייץ, מר.פייץ בשבילכם. לפעמים תוהה את מי אני אוהבת יותר, אין תשובה חד משמעית עד כה.
מתחביביי: לדמיין איך אני עורכת את הוידאו הזה והזה, לבהות בקו הקטן והמהבהב בוורד, לעשות את מבחן בקדל  על כל סרט בעולם.
כשהלכתי לאבחון תעסוקתי, אמרו לי שאני צריכה להיות מאבחנת. לא מסתדרת בכיתה או באקדמיה, ולכן צריכה להיות מאד יצירתית עם החלומות שלי.
ברגעים נדירים מאד ניתן למצוא אותי רוקדת במועדון, אבל עובדת על זה.
יש לי 3 זוגות נעליים, ותיק אחד, אבל אוהבת בגדים. התחלופה מהירה כי קל לי להפטר מכל דבר שאני כבר לא רוצה או לא אוהבת, ויש את מפגשי ההחלפה שמתדלקים את זה. מצד שני, כשאני מגיעה הביתה, תוך 3 שניות כל פריטי הלבוש לא באים במגע איתי, עד לפעם הבאה. באותו נושא, תמיד מחפשת מקומות שטופי שמש מבודדים כדי להזין את העור הלבן שלי.
יום כיפור הוא האהוב עליי בשנה, חולמת על חופשה זוגית בדיסניוורלד, לא עשיתי טיול אחרי צבא (לעבור דירות נחשב?), מתלהבת ומתרגשת מפורים הרבה יותר ממה שאני מוכנה להודות.
בעתיד אני בעיקר רוצה להיות עשירה, את השאר יש לי, או בדרך.
    

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נופר, את נראית מקסימה.
אולי תתאכזבי מכך שאני אשה נשואה(באושר) אם לשתיים(בנות) ול 27 חתולים...
את ג'ינג'ית מתולתלת וחיוכך מקסים!
אני מאחלת לך שנה נפלאה יותר.
טליה

נופר אמר/ה...

תודה רבה! למה שאתאכזב? (: