nili maman photography

יום חמישי, 16 בפברואר 2012

לקראת תערוכה

באיחור קל של קצת יותר מעשרים שנה, אני הולכת להציג את העבודות שלי בפני קהל, ולא רק זה של הפייסבוק, אלא כזה שיתלבש נאה למדי, יצא מהבית ויבוא לגלריה של צילום בעם, לראות את תערוכת הגמר של השפה הצילומית, תערוכה קבוצתית של החבורה החביבה שיצא לי ללמוד איתה.
אז בינתיים אני אשאיר לארח כך את התמונות והטקסטים שקשורים לזה, אבל אספר שכבר שבועיים אני עוסקת במרץ בתמונות, צילומים, בוחרת תמונות, מוחקת אחרות, מארגנת אותן מהכרטיס זכרון למחשב וחוזר חלילה ובין לבין, עושה סדר בספריות של המחשב ובוררת דיסקים מהערימות ששורצות לי ליד המחשב.
אז הנה כמה שמצאתי, בכלל לא אני צלמתי, אבל הן נהדרות בעיני, צילמה אותן מרב ירושלמי. ד"ר מרב ירושלמי. 

רוצה ירוק זרחני

וגברים בחצאית עם תוף
הציפיה הזאת לגאולה, ובכן ניתן לראות שהיא ארוכה מדי וירוקה מדי.

וזה בעיקר מזכיר לי שאני ממש כבר רוצה לנסוע לאיזה פרק זמן של נגיד, 5 עד 10 שנים לארץ אחרת.

סוסים של מיסוני
הו, חייל של שוקולד מעץ
קרוסוסלה

אין תגובות: