nili maman photography

יום שלישי, 20 בספטמבר 2011

ביה - תכשיטי ספורט


מסתבר שיש מועדון סגור של אנשים שבחרו במודע, ולא תחת איומים, לקום חמש פעמים בשבוע, לא כולל שבת, בחמש לפנות בוקר, או באמצע הלילה, תלוי מאיזה צד של הכרית אתם נמצאים, ולצאת
 לרוץ/לרכוב/לשחות. הם מתאמנים לקראת ריצת מרתון, או לקראת טריאתלון, יש בהם כאלו שמתאמנים לקראת תחרויות איש-הברזל (זו יכולה להיות גם אשת הברזל, לא רק תאצ'ר בעניין).
כצופה מהצד באחותי הקטנה, שנה וחצי מתחתי! הסיפורים מרתקים ומפליאים, בתחילה הייתי מקשיבה לה וחושבת לעצמי, שאולי מחר בבוקר אקום מוקדם ואצא להליכה, או לשחיה, או שאתגבר על חוסר האמון שלי ביפו ואקנה לי שוב אופניים, אבל יש כאלו שהמחשבות חביבות עליהם מהמעשים.
וכמו בכל מועדון סגור, יש להם שפה משלהם. עד שאחותי לא השיגה אחת כזו בעצמה, לא ידעתי מה פשר מדבקות ה-42.2 שיש על כמה מכוניות, כמה וכמה וכמה, יש לציין, זה מועדון הולך וגדל.
הם עושים את זה בשביל עצמם, שלא על מנת לקבל פרס, כלומר יש מדליות והכרה, אבל הפרס העיקרי הוא בין אדם לבין עצמו, כמו שהסביר מורקמי כל כך יפה בספרו על מה אני מדבר כשאני מדבר על ריצה.
"... זה באמת מפליא על אילו דברים חושבים כולם כשהם רצים 42.195 ק"מ. מרתון שלם הוא אכן מירוץ קשה עד כדי כך שאם אתה לא משנן לעצמך מנטרה, אינך יכול לצלוח אותו. בין כל אלה היה רץ אחד, שמיום שהחל לרוץ הוא מדקלם לעצמו שוב ושוב, כשהוא נמצא בתוך המירוץ, את המשפט שלימד אותו אחיו הבכור (גם הוא רץ מרתון): pain is inevitable. Suffering is optional. זו היתה המנטרה שלו, הניואנס המדויק קשה לתרגום, אבל מתרגמים זאת ממש כפשוטו, המשמעות היא: "הכאב הוא בלתי נמנע. הסבל נתון לבחירתך". (עמ' 6)

אז יש לנו מדבקה על המכונית, ומה אם אין לנו מכונית? ומה קורה בבית הקפה או בפגישה עסקית, יש לנו כאן אפשרות ליצור דיאלוג כהרף עין, מי שרואה את הצמיד והוא בסוד הענינים, , מיד נוצרת קליקה.
זו גם הדרך שלנו לתת לעצמנו מדליה אישית, להזכיר לעצמנו כמה אנחנו חזקים, כמה הצליחה הרוח לנצח את הגוף. ובכלל, שחית? רכבת? רצת? מגיע לך צמיד.

זהו קו תכשיטים יפה, עניני, אסתטי שנעשה בפשטות, כמעט בנזירות, כמו האימונים למרתון עצמו.
מתנה נהדרת לחבר/ה המשקיען/ית, להחמיא להם על הנאמנות, החריצות, ההשקעה, ההישגים.
הצמידים מגיעים בכמה צורות, חוטי סיליקון, משלובים עם חרוזים, חוטי עור, וצמידי סיליקון למיש לא מוכן להוריד אותם בכלל, גם לא באימון או במקלחת.

אנחנו נציג אותם למכירה באירועי המרתונים/טריאתלונים הקרובים שייערכו ברחבי הארץ.
בינתיים אתם מוזמנים להיכנס לעמוד שלנו בפייסבוק ולעשות לנו לייק קטן.

אין תגובות: