nili maman photography

יום ראשון, 25 בספטמבר 2011

הטמפרטורה ירדה ל-29 מעלות והלחות ירדה ל-60 אחוז, אין ספק הסתיו כבר כאן, מה שהריץ אותנו לראות את קולקצית החורף בפרסומים, בקטלוגים ובחלק מהחנויות. אני דווקא רוצה לסכם את הקיץ שמתכנן להתפנות למקומות אחרים.

אופנת קייץ 2011 תיצרב בזכרוני כאופנת המחאה. מה לבשו במאהלים, מה ראוי ורצוי ללבוש להפגנה ואיזה אביזר הופך את ההפגנה מחוויה מיוזעת לחוויה מיוזעת פחות מילימטר (רמז: מניפה).

נשים צבעוניות

הקיץ הרביתי לפקוד את המאהל ברוטשילד, נכחתי כמעט בכל הפגנה אפשרית, כולל אחת בדימונה (יש שם מזג אוויר משובח בלילה), אחת בחצור הגלילית, גם שם כייף משעות אחה"צ, ירושלים, שאקלימה ידוע לכל דתות העולם ולכן כולם רבים עליה, ובעיקר ומעל לכל הפגנות רבות מיוזעות בתל-אביב.

ברסלבים במונוכרום

אז מה לובשים כשיוצאים להפגנה? ובכן יש להצטייד בנעלי הליכה (גם אז הכאבים יהיו קשים יום אחרי, אבל מעט פחות) מכנסיים קצרים, חולצה קצרה, והמון מים בתיק, וכמו שאמרתי מניפה.
את יתרונות המניפה גיליתי כבר בקיץ הקודם. כשהחלטתי שזה הדבר שאני הכי צריכה בתיק, תרתי אחריהן בחנויות רבות. מצאתי אחת בעלת מראה גיאורגי, בגוונים של רקדנית פלמנקו במחיר מגוחך של כ-12 ש"ח. היא עושה עבודה מעולה, קלה לנפנף ומפיקה בריזה נעימה.
מניפה גיאורגית

אחר כך מצאתי אחת אחרת, בעלת מראה אסייתי משהו, קטנה עדינה, אבל איכשהו לא התעלפתי עליה.
המראה האסייתי

השנה התהדרתי במניפה של Fancy Fan שקבלתי במתנה. מחירה עומד על 80 ש"ח, ואני מודה שהייתי מאוד, מאוד מתלבטת אם לקנות אותה. היא מאוד מאוד יפה, הקולקציה נקראת urban romance יש שם כמה דוגמאות לגמרי מגניבות, דפני ליף כיכבה עם אחת כזאת על השער של גלובס. הנה אופנה ומחאה משתלבות יחדיו.
a very fancy fan

דפני ליף מתוך הכתבה בליידי גלובס- נבחרה כאשה המשפיעה השנה

לדעתי היא קצת מסורבלת לניפנוף. איכשהו הגיאורגית לוקחת מקום ראשון. אין להקל ראש בגרוזינים האלו, אהה, סליחה גאורגים.


וכמו בכל מהפכה יש לשים לב שלאחוז הגבוה של בעלי הרסטות, כי כולם יודעים שאוהל, שיער, חום והיפיות הולכים מעולה ביחד.

אין תגובות: