nili maman photography

יום שני, 18 ביולי 2011

איה- תעשי לי שרשרת!

הזמינו אותי להשקת החנות החדשה של איה עזריאלנט בקניון G שזה למי שלא יודע, מתחם חנויות חדש בתוך מגדלי YOO וזה מקבל מימד אירוני על רקע עיירות האוהלים שצמחו כאן בימים האחרונים. אבל הבטחתי לעצמי שבוע ללא פוליטיקה, החלטה  שאני לא ממש מצליחה לעמוד בה. הנה, הנה אני חוזרת לעיקר. 
איה עזראילנט מעצבת תכשיטים לאלפיון העליון, אבל יש לה גם קו לאלפיון החציון, אני יודעת שזה לא נעים לדבר על כסף, אבל התקשתי להתעלם מזה כשהסתכלתי על עבודתיה היפות מאוד. לו רק היה לי כסף להרשות את זה לעצמי. איה עזרילאנט מוכרת בכל העולם, בניגוד למעצבים אחרים היא שמה את עצמה בפרונט, היא הפנים שמובילים את המותג, ומדובר בפנים נאים מאוד. מבין הלקוחות שלה נמנות נשים ידועות מכל העולם, הילרי קלינטון והמלכה נור, מותג נאה בפני עצמו, יש לציין. 
והנה כמה דגמים שמאוד אהבתי, ושאשמח לקבל במתנה.


ענק מחרוזי עץ מוזהבים. אני מאוד אוהבת משחק של חומרים. הצמיד הזה יעלה כ-600 ש"ח


שרשרת עניבה עם אבני סברובסקי

כשסוף כל סוף יעניקו לי פרס חשוב

אני לא מתה על סטים, אבל הסט הזה עושה את העבודה, בחג האחרון, פסח, להזכירכם, הוא עלה 400 ש"ח

הסמל המסחרי של איה, סיכת כוכב ים, מקסים בעיני

מוטיב הכדורים, חוזר גם כאן, בעגילים שנסגרים באמצעות מגנט, פטנט חביב למי שאין לה חורים באוזניים

אין תגובות: