nili maman photography

יום שלישי, 5 ביולי 2011

אגדה שהיתה באמת

הנסיכה יסמין, דור שני למעצבות-יוצרות-פנטזיונריות, מעצבת בגדים. היא בתה של מיכל נגרין ואין ספק, התפוח נפל ממש מתחת לעץ. כמי שספגה את העולם הזה מילדות, היא יודעת ליצור עולם משל עצמה.
יסמין נגרין

אוסף מרשים של קוקה קולה, לא כך?!

חגורות מצוינות לרזות ולשמנות, 99 ש"ח

אבק של כוכבים


לפעמים זה ממש קל לפרגן, וזה אפילו כייף. יסמין עיצבה קולקציה צבעונית, עליזה, אופטימית ואפילו קצת אסקפיסטית, ברוחה שלה, והכי מדליק: זה לא עוצר באקסטרא סמול, יסמין מביאה את עצמה, גם כאן, ובניגוד למעצבות אופנה שמידתן צפונית מ-42, אבל הן בעצמן לא יכולות ללבוש את מה שהן תופרות, יסמין דואגת גם לעצמה.



כריכונים, מאפינס, חולצות וסיכות


בחנות מקסימה בנווה צדק שמעוצבת כמו דיינר אמריקאי, כולל חולצות במקרר, ואוסף בקבוקי קוקה-קולה מהמם, עם רצפה משובצת בשחור-לבן, הקולקציה מציעה בגדי ברבי לילדות גדולות. כוכבים, לבבות, נשיקות, צבעי פסטל. בגדי גוף, שמלות, חצאיות וחולצות מבדים שיסמין מעצבת ומייצרת בעצמה.
בגד גוף מודפס 299 ש"ח

שמלנית זרועת כוכבים

גופית לבבות, 269 ש"ח 

חצאית נקודות 699 ש"ח
ובכל זאת הרישו לי לקלקל מעט את המסיבה ולקרוא למשטרה, שתי הערות, בעצם אולי שלוש, האחת הגימורים של הבגדים אינם באיכות הטובה ביותר בעולם, וחבל, הערה נוספת, לא שמתי את התמונות שפורסמו בקטלוג, שהוא יפה לכל הדעות, פשוט בגלל שהיא רזה מדי, נכון זה לא קו לנשים שמנות, אבל היה נחמד להיות נועזת עוד טיפה, ולארח דוגמנית עגולה, מלאה או סתם שמנה. ההערה האחרונה שמתייחסת באיזה שהוא אופן לראשונה, מחיר הבגדים גבוה בהתחשב באיכות הגימור.

אני מקווה שבגלל שאלו צעדיה הראשונים בעולם, זה ילך וישתפר.

אין תגובות: