nili maman photography

יום שבת, 29 בינואר 2011

לפני ואחרי ובאמצע סטיילינג

אחד הקסמים שהכי עובדים עלי, הוא הקסם של תמונות לפני ואחרי. אני מכורה לזה, הקסם שנמצא ב-בפנים, הקסם שהיה קיים שם, ושיצא פתאום החוצה, זה בעיני השפן האמיתי בכובע. כשהייתי להוטה לרזות, עקבתי בהשתאות אחר התמונות שהיו מפורסמות תדיר בעיתונים השונים. אחר כך עברתי לתכניות העיצוב, על כל גווניהן, עיצוב הבית, עיצוב הגינה וכמובן הכי מכולן המטמורפוזה של עיצוב הקומקום, הקנקן- הקסם שבהתלבשות, הבגדים שמצליחים עם השינוי שלהם, לטעת בנו אור ואומץ ובטחון.
יכול להיות שיהיו כאלו שיצקצקו למקרא ההקדמה הדרמטית, אבל זה באמת קורה, כשאנחנו לומדות את נקודות החולשה והחוזק, ובעיקר כשאנחנו מעזות וגם מעזים, לצאת מהארון, מהנקודה הנוחה, הקצת מסתתרת המתביישת, הנבוכה, והכל עם אמצעי כמעט שולי, כמו ללבוש שמלה, או לשים עגילים, אנחנו מצליחות/ים להגיע למקום חדש של בטחון, להקרין עוצמה חדשה.
וכל ההתפייטות הזאת היא הקדמה לאחת הדרכים החביבות לעשות את זה, סדנת סטיילינג.
הם פשטו בשנים האחרונות כפטריות אחרי הגשם, מדובר על דימוי שמתרחש בחורף גשום, אחרת המצב היה שחון גם בגיזרה הזאת. פעם קראו להם "מלבישות" ואיש לא ידע על קיומם, אני חושבת שהתכנית כוכב נולד והתכנית של גיא פינס העבירו אותם לפרונט ונתנו להם מעמד של כוכבים בפני עצמם. הם יודעים, הם לומדים והם מצליחים באמצעות כמה טיפים, או באמצעות תהליך מורכב יותר לעזור לכל אישה לבנות לעצמה מלתחה חדשה, מחמיאה. (הפניה בלשון נקבה אינה נובעת משום דעה קדומה מלבד העובדה שכנראה שכרגע יותר נשים נעזרות בזה, הגברים באים לעולם מושלמים).
גאלה רחמילביץ עוסקת בתחום קרוב לעשור. היא למדה בלונדון, כותבת באת, ובמקומות נוספים והתנסתה גם בהפקות אופנה גדולות,  וגם בעבודה עם לקוחות פרטיים.
לשיטתה אין צורך בהחלפת המלתחה כולה כדי ליצור את השינוי, אבל מומלץ לחלוטין להפוך את הארון ולעשות בו סדר. לגלות מה יש בו, למצות את הפטנציאל וכמובן ללמוד את הגוף שלנו ומה מתאים לו.
בין אם את רזה, שמנה, נמוכה, גבוהה, עם בטן שטוחה, עם בטן גדולה, כתפיים שמוטות או רחבות, גאלה תסייע לך למצוא את נקודות החוזק, ובעיקר למצוא את המותן, כי הכל מתחיל משם. ולכן כל אישה שואלת מותן, מותן, אייכ?!
 כמו האיור ההוא של מיכאלנג'לו, שקובע שהגוף האנושי מגיע בשלשות לכן הלבשתו וההתייחסות אליו צריכים להיות בהתאם.

בסדנא קבלנו טעימה על כוחן של גזרות שונות, הלבשה תחתונה (הכי חשוב), אביזרים ונעליים.
גאלה עושה מסיבות וחתונות, יודעת למצוא את נקודות החוזק גם אצל מי שמגיעה עם מכנסיים שלא נסגרות (!) ומפרגנת לה, ויודעת להעביר את המידע בהומור דק וקליל. 
הסטייל של גאלה

אין תגובות: