nili maman photography

יום שני, 10 בינואר 2011

תנו לחיות להתלבש יפה

ביום ראשון ה- 23.1.1 בשעה 20:00 יתקיים במועדון  09 (לשעבר הגריפין) ערב התרמה "מתלבשים על ארבע" בשיתוף בונזו למען עמותת SOS חיות.

במרכז הערב תצוגת אופנה בליווי כלבים שידגמנו את קולקציית חורף 2011  של חברת "ריבוס". בין המעצבים שיציגו את הדגמים שלהם יהיו  גלית לוי, ונסה ברנס, "פלסמה" אופנת רחוב ואלן לוקש.
ידגמנו: ארז דה דרזנר, נטלי דדון, אלה משקאוצן, אבלין פיוטרובסקה, אדריאנו חאובל, ריטה לוקין. וגם כלבים!
אני לא סתם ביצ'!

חוץ מזה תהיה שם גם הופעה ומסיבה, כל מי שנוטל חלק באירוע עושה את זה בהתנדבות, כל ההנכסות יתרמו למען טיפול בחתולים ובכלבים.
על העמותה:           
עמותת SOS חיות הוקמה בשנת 1978 ומטרתה הפחתת סבלם של חיות מחמד חסרות בית. העמותה פועלת בדרך ייחודי- ללא מכלאות, תוך פעולה באמצעות שיטה ייחודית Re-Homing (מבית לבית). שיטה המאפשרת מציאת בית לכלבים וחתולים ומניעת נטישתם. בעל החיים עובר, ככל שניתן, ישירות מבית המוסרים לבית המאמצים, אם בימי אימוץ מיוחדים ואם באמצעות המאגר הממוחשב ואתר האינטרנט של העמותה.
שיטת ה- Re-Homing הוכיחה את עצמה לאורך השנים: בנוסף על היתרונות מבחינת בעלי החיים (ההשפעה החיובית על מצבם הנפשי והגופני), העדר מכלאות מעודד את הציבור להיות מעורב יותר בטיפול ולחוש שהוא שותף לאחריות לגורלם.

23.1.2011 מועדון ה09- רחוב מנחם בגין 23 ת"א, פתיחת דלתות בשעה 20:00, תחילת מופע בשעה 21:00, כניסה -  50 ₪  (ההכנסות תרומה לעמותה).

אין תגובות: