nili maman photography

יום רביעי, 15 ביוני 2016

spare - להקת בת שבע


הזדמנות אחרונה לקייץ הקרוב לראות את הלהקה בפעולה.
המופע  כולל תשע יצירות קצרות של מבחר מרקדני הלהקה, ומיצג של הרקדן אור מאיר שרייבר. בערב תתאפשר הצצה לתהליך ההתנסות וההבשלה של יוצרים בתחילת דרכם, והזדמנות לפגוש קולות שונים תחת קורת הגג של להקה שחבריה חולקים תובנות דומות על תנועה ופיזיות.
כמדי שנה, פרויקט רקדנים יוצרים נרקם בזמנם הפנוי של הרקדנים, לפני הופעות ובין חזרות. התוצאה היא יצירה חופשית, פרועה לעיתים, שמונעת מכוח התשוקה להתבטא ולבחון גבולות ידועים.
 פרויקט רקדני בת-שבע יוצרים מתקיים זו השנה ה-13 בתמיכת קרן מיכאל סלע לטיפוח כשרון צעיר בבת-שבע. במסגרת זו מעמידה הלהקה לרשות הרקדנים משאבי הפקה ושיווק להעלאת ערב מיצירותיהם.
 אוהד נהרין: "בתהליכי היצירה שלי עם הרקדנים, אני נוכח שוב ושוב בכישרון וביכולת היצירה שלהם. זה מהלך מאוד טבעי בלהקה לתת לרקדנים המחוננים האלה מקום ליצירה עצמאית".


 עמרי דרומלביץ, רקדן הלהקה:"גם כשלוח העבודה הגדוש של הלהקה לא מותיר זמן ניכר לתהליכי היצירה של הרקדנים, איננו יכולים לוותר על ההזדמנות להציג את עבודותינו האישיות ולהמשיך את המסורת המבורכת הזאת בבת-שבע... משהו באתגר של ליצור בין חזרות להופעות דוחף אותך לנקודה בה אתה חייב לשאול את עצמך "האם אני באמת רוצה להגיד את זה? ", "אני באמת צריך לעשות את זה?" ואני מאמין שכאשר התשובה היא כן, הכנות הזאת ניכרת בעבודה..."

 היוצרים:
ברט איסטרלינג, אייר אלעזרא, אוליביה אנקונה, מריו ברמודז גיל, לוק ג'ייקובס, עומרי דרומלביץ', אורי משה עופרי, אוסקר ראמוס, איאן רובינסון, אור מאיר שרייבר
תאורה: אבי יונה בואנו (במבי)

יום חמישי, בשעה 21:00 16/6/16 סוזן דלל. להזמנת כרטיסים: 
מחיר כרטיס: 60 ש"ח בטלפון 03-5171471 שלוחה 115
55 ש"ח ברכישה באתר הלהקה:www.batsheva.co.il   

אין תגובות: