nili maman photography

יום ראשון, 29 בנובמבר 2015

טעימות: ריחות וטעמים


הוזמנו לשוק "ריחות וטעמים" ברמת השרון ונתחיל מהסיכום: היה מעניין, עם פוטנציאל, אוכל טעים, מחירים הוגנים, מבחר מרשים ואין ספק שנזחור לשם שוב. 
<מי זה הוזמנו, נתחיל, נחזור? מאיה ויקטור שכתבה ואנוכי שצילמה>
אבל מכאן רק מאיה תדבר, אני חתומה על כל מילה ועל החוויה כולה :)



אני חייבת לומר שהגעתי לשוק עם חשש מה, למודת ניסיון רב בשווקים השונים וחנויות האוכל המתמחות בארץ, כשכל מקום יפה, זוהר ומעורר חשק לקנות הכל ועכשיו יותר מקודמו. מקום חדש, שממוקם ברמת השרון, הרגיש כמו עוד מקום שכבר ראינו ולא פעם. להפתעתי הרבה, המקום שונה. קודם כל המראה הכפרי, כמעט כל המדפים ואזורי האחסון ממוחזרים, כשנכנסים פנימה יש מן הרגשה שבין חנות אוכל מגניבה, מסעדה כפרית וירקן. הייתם חושבים שזה לא יעבוד, אבל איכשהו גרמו לזה לעבוד ממש טוב, מרגישים שהושקעה מחשבה מאחורי הדברים.

אז אני אתחיל לדבר על המחירים, הפתעה גדולה מבחינתי - המחירים יותר מהוגנים, שלא לומר ממש זולים על חלק מהמוצרים. הירקות יפים, טריים ובמחירים שאם אני משווה לירקן השכונתי שלי מנצחים פה ובגדול. משמעותית יותר זול והטריות בוהקת מכל חציל ופלפל שאני עוברת לידו. מסתבר שזו חלק המדיניות של המקום, זהו עקרון המנחה, כל הנחה שהמקום משיג הוא מגלגל הלאה אל הצרכן ולא גוזר קופון גדול יותר. זה שינוי תפיסתי מרענן שמבסס את המודל העסקי על מכירת כמויות גדולות יותר במחיר נמוך יותר ולא מכירות פרימיום בעלות גבוהה. מה שלא טרי לא נמכר והולך למטבח הפעיל וחוזר לצרכן באוכל המבושל. פירות הולכים לשייקים, ירקות הולכים לאוכל, סלטים וכולי, הטריות והרעננות מורגשת.
אז אם מדברים על אוכל, יש פה גם מסעדה מצוינת. ארוחות בוקר בופה טרי עם מיצים, שייקים, גבינות ועוד ב-49 שקלים וארוחות צהרים עם מבחר עצום של מאכלים וסגנונות גם ב-49 שקלים, מחירים הוגנים לגמרי. והטעם, אוח הטעם. טעמתי קובה מסוגים שונים, צ'ולנט, ממולאים (מי חשב פעם למלא גזר? אני מסירה את הכובע אל מול ההשקעה!), קוסקוס, מיצים סחוטים במקום, וקינוחים שונים, סוגים שונים של קראמבל פירות שהיו מדהימים עם גלידה וקצפת.



הבעלים של המקום – היא מסעדנית לשעבר, הוא ירקן וביחד עם המשפחה המורחבת מנהלים פה מקום מרשים, מרגש, שללא ספק אני אחזור כדי לדגום את האוכל ולרכוש לי ירקות.













מומלץ בחום רב!

ריחות וטעמים- החרש 8 אזה"ת רמת השרון, א-ה 08:00-22:00 , ו- 10:00-16:00
חמישי ושישי- אוכל ביתי עיראקי של אמא פרחיה

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

כתבה מעולה וצילומים שעושים חשק