nili maman photography

יום ראשון, 29 בנובמבר 2015

הגרה - חורף 2015-16

הלכתי לראות את קולקצית החורף החדשה של הגרה. בית האופנה של הגרה, היה פעם שייך לאלמביקה הגר, שהיה המותג הראשון שלה, ואחרי פשיטת רגל עבר לידיים אחרות, שומר לאורך השנים על קו שמרני יחסית, שמכיר את קהל היעד שלו, והולך איתו.
צילומים: אלון שפרנסקי

לכן בכל פעם שאני נכנסת לחנות שלהם, אני קצת נרתעת, כי אני לא רואה את עצמי כחלק מאותו קהל יעד, אבל הפעם בעקבות הערה של אורחת אחרת בפרזנטציה, הורדתי הילוך בחוסר הסבלנות שלי והתפנתי לבחון את הגזרות והדגמים עם יותר סבלנות בלב.



מוטיבים של שנות ה-70


הקולקציה עוצבה ברוח שנות ה-70', על פי ההודעה שנמסרה לעיתונות. מה זה אומר? קצת פרנז'ים, בדים דמויי זמש, כיפתור חיצוני במעילים. בסדר. לא התעלפתי מהגימיקים. מאידך השמלה שרכשתי שם בקיץ שימשה אותי היטב. מאידך שתיים למכנסיים שמדדתי עף הכפתור כבר בתא ההלבשה. לא כייף. ועוד משהו בנוגע למכנסיים שנורא רציתי. מידה 3 היתה קטנה, מידה 4 גם היתה קטנה, ואז מידה 5 היתה גדולה מדי. האם עלי ללכת לחפש את ג'ון מלקוביץ בשביל המידה וחצי שהיו חסרות לי שם?

מעיל "בוקלט" נעים למגע


אז נכון השמרנות שם, בצבעים ובגזרות, אבל הבחירה של הבדים הנעימים, שכל כך הגיוניים לחורף-קייץ, שמתחולל כאן בין נובמבר לאפריל, היא בעיני קולעת מאוד לצרכים של כל אשה שחיה כאן. בדים קלילים ונעימים, גם במעילים וגם בז'קטים.

ועוד הערה אחרונה, מעצבות הבית, אסתי ברוך ומגי בן-דויד, אומרות בגלוי שקהל היעד שלהן הוא נשים במידות גדולות, אז למה לא להתארגן על אחת כזו כפרנזטורית? יעל גולדמן באמת יפה והכל, אבל צעד אמיץ יכול לעשות למותג רק טוב.

הגרה, לכל סניפי הרשת ושאר הדגמים בקולקציה

אין תגובות: