nili maman photography

יום שלישי, 30 באפריל 2013

כפכפים 365 ימים בשנה

אני מכפכפת כפכפים כל השנה, בחורף זה רק בבית רצוי עם גרביים (אני לא מחבבת נעלי בית), בקייץ זה בחוץ, רצוי עם פדיקור מוקפד . 
המותג IPANEMA מגיע אלינו מברזיל, שהיא סוג של ממלכת ייצור נעליים משלל מיני גומי ממוחזרים. 
יש מיליון סוגים והמון צבעים, טקסטורות ודגמים, כמו אלו שאני בחרתי לי, עם לוק אוריינטלי-סטייל עיטורי חינה.
לי זה הזכיר עיטורי חינה הודיים


ינשופים

פרינט פלורלי

עקבות של טיגריס מאוהב

צבעים זרחניים ופריחה עדינה, וגם סט של רצועות להחלפה

יש לי חיבה עמוקה לזהבהבים

פנדות וזברות לאלו שחלומים בלילה על הספארי, או לפחות על גן החיות התנכ"י

שלום ואהבה, במהרה בימינו אמן

משחק נחמד של רצועות בהצלב וצבעים שיעזרו לכם לחצות את הכביש בלילה

את הנעליים, שהראיתי כאן רק קומץ קטן מאוד מתוך המיבחר העצום, אפשר להשיג בשנקין 9, ת"א, ובהמון חנויות ברחבי הארץ.
שיהיה קייץ טוב, מרובה בשלוות מים כחולים וארטיקים טעימים.

אין תגובות: