nili maman photography

יום שני, 20 ביולי 2015

שול - קרמים לטיפוח כפות הרגליים

אין מה לומר, הגוף שלנו דורש תחזוקה מתמדת. זה קצת מטרחן, קצת מייגע וקצת יקר. גם להתקלח, גם למרוח קרמים, מכף רגל ועד ראש, סרום מסביב לעיניים, מרכך לשיער ובוטוקס לפנים. רק כדי שנוכל להיות צעירות לנצח.
ההכרעה מה הכי חשוב ובמה נשקיע את משאבי הזמן והכסף המוגבלים שלנו, היא קשה. על עצמי אני יכולה להעיד שאני מתעקשת על המינימום ההכרחי, ובמקרה שלי זה כולל את טיפוח כפות הרגליים.
יש לזה כמה סיבות, ראשית זכורה לי אשה אחת בקיבוץ שבו עשיתי את שירותי הצבאי שהיו לה כפות רגליים קשות וקלופות, כמו האדמה במקום שבו גרנו, אדמה קשה, אפורה, סדוקה, זה היה סימבולי וזה בעיקר נראה לי כואב וקצת מרתיע. סיבה שניה טכנית ופשוטה, מכיוון שאני לוקה בסוכרת, הדבר החשוב ביותר שכל אדם בצוות הרפואי שסובב אותך מסביר לך, הוא שיש לשמור היטב על כפות הרגליים, נקיות, חלקות, ללא פגם וללא סדק ולו הקטן ביותר, אז אמנם אני אוכלת לא מעט סוכר שאסור לי לאכול, אבל אני לגמרי מקפידה למרוח קרם על כפות הרגליים.

אני קורבן לפדיקור נעים של סדרת מוצרי שול

הסדרה החדשה של שול-שמלווה גם מכשיר לפדיקור, פצירה חשמלית, שההתנסות בה היתה קצרה, קצרה מדי ונעימה- כוללת  4 מוצרים: קרם יום, קרם לילה, סרום וג'ל לניקוי, אלו כינויי החיבה שנתתי למוצרים, הנה שמם המלא: ג'ל השרייה לניקוי והרגעה, סרום אינטנסיבי להחדרת לחות, קרם לחות יומיומי עשיר בויטמינים ומסכת לילה המעוררת צמיחה מחודשת של תאי עור.

כנראה שאלו רוב המוצרים של שול

שול עושים מוצרים טובים, וגם במקרה הזה מדובר בסדרה טובה מאוד. עשיתי לסדרה ולי מבחן קטן, אחרי ששוב נעלתי כפכפים שקצת התעללו לי בכף הרגל, שהיא מאוד רגישה, והעור קצת התייבש בקצה, עשיתי לכף הרגל טיפול אינטנסיבי בלילה, ומרחתי כמות חביבה מקרם הלילה ומיד אחריו קצת סרום. קמתי בבוקר עם שיפור משמעותי, ואני מניחה שטיפול נוסף היום בערב יפתור את הבעיה.


אמנם הדף היחצני מבטיח שאין שמנוניות בעור אחרי השימוש, או לפחות שהוא נספג בתוך דקה, אבל מכיוון שהלחות רבה, אני בכל זאת מרגישה עודפי לחות, ולכן מעדיפה לפחות במזג אוויר החם הזה, לעשות את הטיפול הזה רק בערב, לפני השינה. מעבר לזה כאמור התכשירים נעימים ועושים את העבודה.


מחיר מומלץ לצרכן לכל מוצר בסדרה כ-60 ₪. 

אין תגובות: