nili maman photography

יום שני, 23 בדצמבר 2013

תפריט בוקר חורפי אצל ILAN'S

קפה אילנ'ס קיים כבר כמעט עשרים שנה, אני זוכרת את ההתרגשות של להיכנס לשם בפעמים הראשונות, זה היה היכל הקוליות והתהילה, קפה מהמם וטעים שטוחנים במקום, וגם אחד המוצרים הכי דקדנסיים שנתקלתי בהם, שלצערימולשמחתי ירדו מהמדף צ'קולטה חמה, קראנו לזה דני חם.

הרשת התפתחה וגדלה והשתנתה וןהחליפה בעלים, עכשיו היא בכלל של יעקב ולא של אילן. את הסערות ברחוב אבן גבירול החליפו באיזה קפה שעולה חמש שקל, ושוכן בסמיכות רבה לסניף הראשון (והמקורי) של אילנ'ס.
מאז למדתי קצת לשתות קפה ולדעת מה טעים לי ומה סתמי לי. שמחתי להגיע לשם השבוע לארוחת בוקר, שבה הוגשו לנו מנות מתפריט החורף החדש, שנוצר בשיתוף עם המוצרים של משק צוריאל, המחלבה נמצאת למרגלות הר תבור ומייצרת גבינות ויוגורטים מחלב בקר, עיזים וכבשים. 

אתחיל מהסייפא, התפריט יצא לרשת באמצע חודש ינואר, אין עדיין אפילו תימחור על המנות, מה שקבלנו היה רובו ככולו מעולה, ואני מקווה שפריטת התפריט לפרוטות, כלומר ההגשה בפועל והתימחור לא יפגעו באיכות הגבוהה אליה נחשפנו בארוחה.

אז מה היה לנו שם? הטרנד החדש בצילומי מזון הוא די-קונסטרוקציה, יענו פירוק למרכיבים, לכן חשבתי שזה יהיה נחמד לעשות את זה גם במילים.

קרואסון בוקר של חורף> זה קרואסון חמאה טרי + גבינת שמנת עם שומשום + סלמון מעושן + ביצה קשה + בצל ירוק =כריך מצוין; לידו>סלט עלי בייבי+עגבניות שרי + צנוניות +רוטב בלסמי = סלט פשוט ומענג, כל המרכיבים יצרו ארוחת בוקר שלמה ומאוד טעימה.

קרואסון בוקר של חורף עם סלט קטן. צילמה: נילי ממן

כריך חלומי חורפי> לחם פרנה + ממרח עגבניות מיובשות + פרוסות חצילים קלויים + פלפלים קלויים + גבינת חלומי צרובה _ רוטב שמנת חמוצה +חמוציות (הלהיט של הכריך הזה) =כריך שימלא אתכם עד הצהריים, שבעים ומרוצים תוכלו להתגלגל לכם למשרד.

כריך חלומי ב-O וב-U. צילם: שי איפגין.
סלט גלילי רענן > כדורי מוצרלה + זיתי קלמטה + טרי עגבניות שרי (מנומרות, צהובות ואדומות) + עלי מיקרו + בזיליקום + בצל סגול + קוביות טוסט מוצרלה + גרידת לימון + רוטב פסטו =סלט מצוין, משביע, עם נקודה אחת חלשה בעיני, רוטב דליל מדי ולא אחיד.

מנסה את כוחי במשחק עם אוכל. יש לאן לשאוף. צילמה: נילי ממן

סלט חלומי חמים> קוביות חלומי ברוטב טריאקי + קוביות בטטה + רבעי פטריות +פקאנים + גבעולי טימין (שקפצו עם הפטריות + סלט ירוק + צ'ילי אדום חריף + שמן זית + תבלינים= סלט שהייתי מוכנה לכרסם עוד ועוד, אילולי הייתי כה מפוצצת. הנגיסות של החלומי והפטריות עם האגוזים והצ'ילי החריף, תענוג בכל ביס.

המרכיבים הסתדרו בשורה הרמונית ויצרו סלט נהדר. צילמה: נילי ממן

איגלו סלמון/טונה> טרין לגובה שבנוימגבינת שמנת שומשום + פרוסות סלמון מעושן/ סלט טונה+ צלפים + סלט אבוקדו + פרוסות ג'בטינה +אחלה מנה לזוג, שפע מכל מרכיב, שילוב מצוין של טעמים. ארוחת בוקר לגובה.

ערימה של ארוחת בוקר. צילמה: נילי ממן

התפריט החדש יוגש החל מתחילת השנה האזרחית, בכל בסניפי הרשת. שתהיה שנה אזרחית טובה וחורף קר ורטוב. 



אין תגובות: