nili maman photography

יום שלישי, 4 ביוני 2013

קוסמטיקה - Sebo Right ג'נסיס של ד"ר פישר

הפעם הלכתי על כותרת שממש מסגירה את התוכן, נראה איך זה יעבוד.
קבלתי סדרת מוצרים חדשה של ד"ר פישר שכוללת קרם יום, קרם לילה וג'ל מקציף. אם להתחיל מהסוף מדובר במוצרים שכייף להשתמש בהם, החל מהאריזה של המוצר ועד לתחושה שמתקבלת על עור הפנים לאחר השימוש בו. 
תעשיית הקוסמטיקה מגלגלת מיליוני דולרים בשנה, מתוך הישענות על תקוותן של נשים רבות להתרוצץ עם עור חלק, נטול כתמים, קמטים, פצעים ושאר סימני חיים, מינקותן, ועד, ובכן עד מותן. גם אני מקווה תמיד שהקרם הזה יושיע את פני מתלאות החיים, ויגרום לפני להיות חלקים ויפים, כמעט במנותק מאורח החיים שאני מנהלת. כרגע למשל, כשארבעים וחמש כבר מאחורי, יש על פרצופי חצ'קונים לתפארת מדינת ישראל והמזרח התיכון כולו, גם קמטים, אם כי פחות מנשים אחרות בגילי, כי בכל זאת יש יתרון בעור המכונה שמן עד רגיל. מאידך יכולתם של מוצרי קוסמטיקה כאלו ואחרים באמת להתמודד עם בעיות כאלו, היא מוגבלת מאוד. 

הנה כל הסדרה כולה, צילום: יח"צ

לכן כשאני בוחנת קרם חדש אני בעיקר בודקת את יתרונותיו המיידים, כלומר עד כמה הוא נוח לשימוש מבחינת האריזה, סמיכות הקרם, הריח שלו, ואז בטווח הארוך, אולי קצת, קצת, בוחנת את שיפור מצב הפנים מבחינת פצעונים וקמטים. ותכונה נוספת שממש חשובה לי היא המחיר, קרמים נורא יקרים, לרוב נוטים להיות נורא כבדים במרקם שלהם, והם אינם מוצדקים בעיני פעמיים, פעם אחת בגיזרת המחיר הגבוה מדי, ללא הצדקה, כי הקרמים האלו לגמרי לא יכולים "למתוח קמטים" ושאר ניסים ונפלאות, ובפעם השניה הסמיכות הגבוהה מדי, שפשוט לא מתאימה, לרוב, לאקלים הישראלי.
כמו שהקדמתי ואמרתי הסדרה הזאת עושה נעים בפנים לגמרי,  הן נעימות למגע, העור קצת יותר גמיש, הריח נעים עד חלוש בנוכחותו והאריזה מאפשרת להשתמש בכמות מאוד קטנה ויעילה. ויש את ענין הג'ל המקציף, שזה בעצם סבון לפנים, השימוש בסבון פנים בסוף היום תמיד נותן לי תחושה של סילוק מעלי של שאריות היום, לא רק מהפנים אלא גם קצת מהנשמה. והסבון הזה שמבטיח שהוא מנקה את העור, מסיר תאים מתים, מכווץ את הנקבוביות ומרגיע את העור (כך על פי הקומוניקט), נותן תחושה נהדרת בסיום השימוש, גם הוא ארוז במיכל מאוד נוח לשימוש, ששומר על המוצר, מאפשר לקחת כמות ממש קטנה בכל פעם ולא מסבך אנשים עם ידיים שמאליות, כמוני.

סוגיית המחיר: קרם יום, 50 מ"ל, כ-200 ש"ח, קרם לילה, 50 מ"ל, כ-200 ש"ח, ג'ל מקציף, 200 מ"ל כ-85 ש"ח.
ויש גם מבצע: קרם יום ולילה ב-100 ש"ח בלבד (99.99, אבל אתן יודעות שזה 100) וג'ל מקציף לפנים ב-30 ש"ח, עם קנית אחד הקרמים. 

אין תגובות: