nili maman photography

יום שני, 17 ביוני 2013

עיצוב ישראלי: Honey-B

ענבל מימרן היא האימא של המותג Honey B. פגשתי אותה, או יותר נכון את הדגמים שלה בעקיפין בחנות שצצה לרגע ונמוגה, יוקה מיי, שם מכרה חלק מהדגמים שלה. הגישה שלה משקפת את האישיות שלה, היא נועזת ובעלת גישה אולי חצופה, במובן הטוב ביותר של המילה.
אז שאלתי אותה כמה שאלות, וזה מה שהיה לה לספר.

ספרי קצת על עצמך, הרקע, מאיפה באת, איך זה שפתאום את מעצבת בגדים?
"בתור נערה, קירות חדרי היו מלאים בציורים של דוגמניות רזות מאוד וארוכות מאוד, לבושות בעיצובים שלי. היה ברור לי שכשאגדל אהיה מעצבת אופנה. אבל בגיל 20 איבדתי את דרכי והתגלגלתי לתואר ראשון ומשם לקריירה בהייטק. החיים היו יפים ומעניינים, עד שהתעורר בי הצורך לצאת לאור עם האמת שלי. זה היה בגיל 34. מייד נרשמתי ללימודי ערב תפירה ותדמיתנות. משם כבר אי אפשר היה לעצור את השינוי. Honey B נולד כבר במהלך הלימודים, עם כמה דגמים, מכירות ביתיות ופידבקים מעולים מנשים בכל המידות. היה לי ברור שאני בכיוון הנכון". 

ואני רציתי להוסיף שאת הלוגו של המותג ענבל קיעקעה על הזרוע, עוד לפני שהיה המותג עצמו, מחשבה וקעקוע יוצרים מציאות.


שאלתי את ענבל מה דעתה על הלקוחה הישראלית, זו שאלה קצת מכשילה, אני יודעת. 
"יש כל כך הרבה סוגים של "לקוחה ישראלית", אני יכולה רק להעיד על הלקוחות שלי שהן כולן נשים שמודעות לגופן, או כאלו שרוצות לעשות את השינוי ולהתחבר באהבה לגוף שלהן. הן כולן חובבות אופנה וצבע, רוצות להיות סקסיות בלי לחצות את גבולות הטעם הטוב, והן נורא, נורא מצחיקות".


































מה הטרנד החביב עליך לקייץ 2013?

"בעיקרון אני משתדלת לא להיכנע לטרנדים, כי מהם יש בשפע ברשתות ההמוניות, אבל אני מאוד אוהבת שילובים בין הדפסים שונים, והעונה באמת ניתן לראות הרבה פסים, נקודות, פרחים והדפסי חיות (מנומר, זברה, ג'ירפה וכו'). אני מאוד אוהבת את כולם, ואוהבת את הנשים הנועזות שמשלבות ביניהם".



מה הפריט האהוב עליך ביותר בקולקציה שלך, ומתי תעשי שוב חצאיות אפריקאיות?
"כמו אמא טובה, אני אוהבת את כל הדגמים, אבל הכי קרובה ללבי היא חצאית המלאך הוותיקה, חצאית מחמיאה מאוד ושובבית (שאוטוטו יוצאת בגרסה חדשה), וחצאית הפרפר מהקולקציה הנוכחית, שתמיד מזכירה לי פיה, בעיני היא מלאכית,  יכולה להשתלב בכל מיני אאוטפיטים".



























"את חצאיות אפריקה יצרתי בשני סבבים של בדים שונים, ונכון לעכשיו לא נראה לי שאייצר אותן שוב. מה שכן - החלטתי להקדיש מבצע, לקוראות הבלוג, על ארבע החצאיות האחרונות שנותרו! קוראות הבלוג מוזמנות לומר שהן הגיעו דרך הבלוג ולרכוש אותן ב- 199 ש"ח עד גמר המלאי! (במקום 329)".



אלו מעצבים חביבים עליך ביותר בארץ ובעולם.

"בארץ אני מאוד אוהבת את ששון קדם, למרות או בגלל שהיצירות שלו כל כך שונות מהסגנון שלי. אני חושבת שהוא באמת אוהב את הנשים שהוא מלביש. אני גם מאוד מעריכה את מה שגל אנג'ל Ugly Duckling עושה בבגדי הים, ואשמח מאוד ליצור איתה קולקציה לנשים מלאות בקייץ הבא!
בעולם אני אוהבת את Anna Sui על הרבגוניות והכישרון ללכת על הקו הדק שבין האופנה הגבוהה לבין אופנת הרחוב, ולעשות הכל כל כך fineכשגרתי בניו יורק נהגתי להכנס לחנות שלה בסוהו ולרייר על הבגדים, וכמובן שאני מעריצה את אלבר אלבז ומה שהוא עושה ב- Lanvin - שיקי, מתוחכם ותמיד מאוד סקסי".



תני לי טיפ על זמני באופנה
"טיפ על זמני: להצטייד בחיוך!!! חיוך הוא כובש לבבות ותמיד באופנה :) 
טוב נו.. אני כמובן מאמינה שכל אחת צריכה להתלבש בצורה שמביעה את אישיותה, וחושבת שכל אחת צריכה ללמוד מה נכון יותר, ומה נכון פחות למבנה גופה, אבל עם זאת לזכור שמותר לנו לפעמים ללבוש את הבגד שהכי לא מחמיא לנו סתם כי הוא מתאים למצב הרוח או בגלל איזה טרנד חולף שבוער לנו לחגוג איתו ולו לרגע". 

Honey B label, אבארבנל 49, תל-אביב. לתיאום הגעה 052-2426356


אין תגובות: