nili maman photography

יום שלישי, 28 ביוני 2011

מיי-פירסט-ביקיני



מים וים הם בעיני סמל לחופש, חירות פנימית ושקט נפשי- לא פחות. לכן תארו לעצמכם כמה קשה לאדם שנגזלות ממנו חירויות בסיסיות אלו, בגלל שאיך לומר זאת, הוא שמן, או במקרה שלי: היא שמנה.

גדלתי בקרית ים, וההליכה לים, בימי החופש הגדול, לתפוס צבע, מומלץ באמצעות מריחת שמן גזר על העור, היתה הבילוי היומ-יומי שלנו.
ואז יום אחד זה הפסיק, כנראה שבשלב שבו מפלצת הבושה וחוסר הבטחון הרימה את ראשה המכוער וניצחה בנוק-אאוט אימתני. אחרי שנים רבות חזרתי לשם, ל"בורות המים". לבריכה, לים, עם בגד-ים ולפעמים בלעדיו.
אז עכשיו צריך למצוא בגד-ים, לא שחור, אם אפשר ושיהיה יפה, תודה רבה.

אבל מדידת בגדי ים עדיין רשומה כחוויה מתישה, מזיעה ולא נעימה לי. את זה אי אפשר, כנראה, לשנות.
נכנסתי היום לגליק, כי חיכתה לי שם מתנה, מכיוון שזה הביקור השני שלי בחנות, ידעתי בדיוק מה אני רוצה. נגיע לזה בהמשך.
גליק הוא מותג ותיק (סליחה על החרוז) הם מעצבים קו משלהם, ובשנים האחרונות מוכרים בחנויות הרשת שלהם מותגים נוספים, חלקם ייחודיים לרשת. בילדותי הכרנו את החנות שלהם בהדר-חיפה, ונהגנו לקנות שם בגדי ים, או לפחות לחפש.
הרשת מתהדרת בכך שהיא מוכרת מיגוון גדול של מידות ב"טכנולוגיית" ערבבי והתאימי. הדגמים בגליק מגיעים בטווח גדול של מידות, תאמינו לי שאני יודעת, נאלצתי להגיע לחנות שלוש פעמים ולקבל הסבר מפורט, על כל שלל הדגמים ובעיקר על המידות הרבות שיש בנמצא, אז נכון התחתונים מגיעים בחלק מהדגמים רק עד מידה 46 אבל המיגוון במידות הגדולות יותר עדיין קיים, בחזיות ההיצע גדול אף יותר. המוכרת נשבעה לי שכמעט כל אישה שמנה, לא מלאה, כי שוב היה לנו על זה דיון, יוצאת משם עם שקית ובתוכה בגד ים.

בבואי למדוד בגדי ים, חמדתי דגם של zeki מותג טורקי, אבל הוא לא החמיא לי בכלל. מדדתי עוד כמה דגמים שלמים, ואז אחרי שיחה עם המוכרת, שהיתה מאוד  חביבה ועניינית, הוחלט שאמדוד שני חלקים.
שימו לב לפטמות החינניות
אל תאמינו למה שאומרים לכן, לא כל אישה שמנה צריכה ללבוש בגד-ים שלם, למרות חוקי החמוראבי המזעזעים בנושא, לפעמים דווקא שני חלקים, יוצרים חלוקה מחדש של הגוף, באופן שמחמיא לו הרבה יותר.

 אז זה החזיר אותי לערבבי והתאימי.
בגורל עלו תחתונים בצבע חום תחתון עם חלק עליון בצבע טורקיז, וחזיה, ממש, ממש, חזיה עם דוגמאות בצבעים , הנה הוא כאן לפניכן במצוא תפארתו הביקיני הראשון שלי, אי פעם, לדעתי.
עכשיו כל שנותר זה ללכת עם זה לים
אתן מוזמנות לשוטט באתר הסימפטי של גליק ולבחון מקרוב את בגדי הים. המחירים נוחים, המיגוון נעים והמוכרות לגמרי מוכנות לסייע ובשמחה.







אין תגובות: