nili maman photography

יום רביעי, 23 בפברואר 2011

A day Off- Diet Coca-Cola

כן, לגמרי פרסומת, בלי כחל ושרק.
לדעתי הצנועה והבלתי משוחדת קוקה-קולה הוא המותג המצליח בעולם, המוצר הזה הצליח להגיע לכל פינה על פני כדור הארץ, ואם יום אחד תהיה תחרות לשנות את פני הכדור מארץ למשהו אחר, לדעתי קוקה קולה תיקח מקום ראשון, או לפחות בחמישיה הפותחת, אולי נגיד מדינת הבירה בכדור פייסבוק. 
בספרו של מקס ברי סירופ, הוא טווה עלילה דמיונית, לכאורה, שמתרחשת במשרדי קוקה-קולה בלוס אנג'לס, על פטנטים ותחרות ויצרים ורמיסת יריבים בדרך לתהילה, בדרכים לא לגמרי הוגנות. ספר משעשע שגם אם המחבר טוען שמדובר בעלילה דמיונית, נותן תחושה שאולי באמת ככה זה עובד שם.
יש להם קמפיניים מוצלחים מאוד ויכולת החדרת מוצרים שאין אלא לקנא בה. ועכשיו עלה שם רעיון חדש, יום חופש או באנגלית A Day Off "דיאט קוקה-קולה יתאם עם הבוס, ידאג לכם ויתפור במיוחד עבורכם את יום החופש המושלם על פי בחירתכם- ארוחות מפנקות, מסאג' ועוד", עד כאן דבר המפרסם.

מסתבר שהישראלים עובדים יותר מדי, אוי ואבוי, דווקא חשבתי שיש לנו שם של עצלנים, מאידך, כולם תמיד מגיעים לעבודה עם השפעת ועם הילדים בחופש. מסתבר שיש לזה השפעות שליליות על מצב הרוח ועל התפוקה בעבודה. אני, באופן אישי, עומדת לסיים בצער מהול בשמחה בטלה בת חודשיים שעשתה לי טוב לעור הפנים. מבטיחה להקפיד יותר על ימי חופש במקום הבא שאתרום לו מיכולותי. לכם אני ממליצה להתארגן על דיי-אוף, ולהציץ בפרסומת הכי מוצלחת של דיאט קוקה-קולה אי פעם, אם זו לא סיבה טובה להגיע לעבודה, אני לא יודעת מה כן.

כדי להשתתף בפעילות הזאת מומלץ להיכנס לאתר הזה: www.dietcocacola.co.il
הפעילות תתקיים עד ה-15.4.11.

2 תגובות:

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

בהצלחה בעבודה החדשה!

נילי אמר/ה...

תודה רבה, ניפגש בשישי.