nili maman photography

יום רביעי, 16 בפברואר 2011

קליניק

עד שקמטים יחשבו דבר יפה ואסתטי, לא רק בשירה ובקולנוע, אנחנו ננסה להעלים אותם. בין אם הם נוצרו בגלל נטייתנו להביע רגשות באמצעות הפנים, כמו צחוק או צער, בין אם זה בגלל השמש שקופחת על ראשנו, או שזה בגלל האקנה המגניב, שאצלי, למשל, פרץ עת צה"ל קרא לי לשורותיו, או שזה בגלל הדבר המצער מכל, הזיקנה, שאולי מבטיחה חוכמה, אבל בפועל בעיקר מעניקה קמטים.
טיפקס לקמטים

קליניק משיקה מוצר חדש עם השם הקליט הבא:
Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector
הסרום, כך בהודעה, נגד הזדקנות עם נוסחה ייחודית לפעולה ביום ובלילה, לצימצום מראה הקמטים והקמטוטים, לתיקון וסיוע במניעת נזקי קרינת UV, עם תוצאות הדומות לטיפול לייזר דרמטולוגי. עד כאן דבר המפרסם.

אחד הדברים שנותרו בגדר חידה היה ההבטחה שהסרום מתאים לכל סוגי העור ולכל הגילאים, בעיני זה מעט משונה, ולא ברור לי אם זה מבטיח לכולם את אותה מידת הצלחה, אם בכלל. אני לא אלאה אתכן בכל הנוסחאות והתהליכים, כי זה ארוך ומעט מייגע, והרי מה שמעניין אתכן ואותי, הוא השורה התחתונה.
התוצאות של הטיפול אמורות להתחיל להופיע אחרי 12 שבועות של שימוש קבוע, בכל פעם שלוש טיפות מאותו סרום, מכיוון שאני משתמשת בו רק כשבועיים, אני יכולה לחוות דעה בעיקר על נוחות השימוש והתחושה המיידית לאחר מריחת הסרום על הפנים. הבקבוק מגיע עם מעין פיפטה שאיתה אמורים לטפטף כמה טיפות על הפנים. כמו כל אריזה שאני נתקלת בה לראשונה, אני נוטה, בשימושים הראשונים, לבזבז חומר יקר ערך, על ניסיונות מעט מתסכלים בתיפעול הבקבוק הפשוט הזה (קצת מוגבלת? אולי, לא נכחיש זאת), הפתרון נמצא באמצעות טיפטוף על גב כף היד ומשם לפנים.
עם זאת הפנים היו מאוד נעימים לאחר המריחה, הסרום נספג בקלות והותיר את העור רק ונעים למגע, שמחתי ללטף לעצמי את הפנים אחרי כל טיפול כזה, בעיני זה יתרון ענקי.
יועצי קליניק ממליצים על שיטת שלושת השלבים, כלומר ניקוי הפנים עם סבון מיוחד ובמי פנים, אמנם אין לי מוצרים של קליניק למטרות אלו, אבל יש לי מוצרים אחרים, שבסך הכל עושים עבודה טובה.
מוצרים שקניתי לגמרי לבד (!) והוכיחו יעילות בתחום, מי פנים של גרניה וסבון פנים של גרניה.

אם לדרג בשלב הזה משהו כמו 3.5 מתוך 5.
המחיר המומלץ 435 ש"ח ל-30 מל'.
הצטיידי במלפפון ואם אין אז רולר של קליניק
All About Eyes Serum De-Puffing Eye Massage
צרה אחרת שגם ממנה אנחנו צריכות להימנע, מסתבר, היא נפיחות סביב העינים, אולי בגלל שאני שמנה, או שבגלל שאין לי ילדים שמטרידים את שנתי, אני מעולם לא סבלתי מהתופעה הזאת. ובכל זאת למי שכן קמה מעוכה אחרי לילה עמוס חלומות, שעושים חשק לנסוע למצרים, כדי להתייעץ עם יוסף הפותר, אז התכשיר הזה נועד לכן, הרולר הקריר, מעביר מתחת לעינים סרום-ג'ל, שמקרר את האיזור, מרגיע את הנפיחות ומרענן את המראה. מה שבטוח שזה נעים מאוד להשתמש בזה.


המחיר המומלץ 170 ש"ח ל-15 מל'.


אין תגובות: