nili maman photography

יום חמישי, 20 בינואר 2011

לזכר יום האהבה

וולנטיינ'ס דיי, הוא חג שנמצא ברשימת החגים, המתויגים תחת מסחר, ושאותו אינני חוגגת, גם כי הוא מטופש, וגם כי אין לי עם מי (הבה נהיה כנים). תיבת המייל שלי קרסה תחת מבול של מבצעים ופריטים אדומים לרגל החג, שוקולדים, יינות, מתנות, בגדים אפילו נעליים. החלטתי לשתף אתכם, כי למה שרק אני אסבול מסינוורים?! 


אין חג אהבה שווה בלי טבעת ועגילים אדומים ולבביים (twentyfourseven)

איי לאב יו, לא ידעת?! (twentyfourseven)

איי לאב יו, כבר אמרתי לך, לא?! (twentyfourseven)

גם אני אוהב אותך, ענה בקול בס עמוק (חפתים ל-amor)

וזה הקיק האמיתי, הסמולנים של חג האהבה (מתוך etsy)

אני מוחה, מוחה, מוחה (מתוך etsy)

חתולים אוכלים מלאכים שמנמנים? (מתוך etsy)

את יודעת שאת חייבת סודר אדום עם לבבות (סודר של bebe)

האם הוא יחכה לי עם זר ורדים אדומים?...(לוריאל)

זו שמלה יפה. אין מה לומר (שמלה של bebe)
קרולינה, אף אחד לא בא לי
רק אהבה תנצח, וגם שכנים שקטים, שלום עולמי, בריאות ואורך ימים וגם כן קצת ממון





אין תגובות: