nili maman photography

יום חמישי, 25 בנובמבר 2010

טעימות - חינאווי בוצ'ר שופ



רשומה אורחת. והפעם מארחת בשמחה את עופר נצר למשפחת 123.
בשר עושה לי נעים בגב. כשאני נוגע בנתח עסיסי, כולו אדום ומשויש, עוברת לי מין צמרמורת נעימה בעמוד השדרה, כמעט, ותסלחו לי על הפירוט, התחרמנות קלה. אם הסטייק הוא טוב, אם רשת הצלייה נגעה בכל חלק וחלק במידה הנכונה, אם מבחוץ האומצה שחומה קלות ומבפנים בצבע שני עז, אזי, גבירותי ורבותיי, יש חגיגה חושית רבתי אקסטרה-סנסציונית, השם יתברך, עשר פעמים ח"י שקלים. אם הוא לא טוב, אזי זה כמו סקס. יש פעמים טובות ומוצלחות, יש רגילות עד משעממות, אבל זה תמיד סקס. כאמור, בשר עושה לי נעים בגב, ובשאר המקומות, אם חושבים על זה.
עיזרו לעופר למצוא את מיסי פיגי

לנוכח הפסקה הקצת-מגוחכת-אך-אמיתית-לגמרי, ברור מדוע נילי, השוקולדית המרירה, הציעה לי לבדוק את חינאווי בוצ'ר שופ החדש בהרצליה. יש מקומות שאפילו אני, בעצלותי הרבה, מוכן להטריח עצמי כדי לבדוק מה התחדש, וכדי לבדוק עד כמה הדברים שם יכולים לעשות לי נעים בגב.

הגענו לסניף עמוס כל טוב, ונשאיר רגע את הבשרים בצד – ויטרינה גדולה של גבינות שמנמנות, עשרות סוגי יין ובירות (שלא עושים עלי רושם, אם כבר אז רק ויסקי באמת טוב), ציוד בישול בסיסי, ואפילו דחפו שם מכונת קפה וציוד אירוח. זה יפה מאוד ומרשים, אבל לא לשם כך התכנסנו, כי אם לבדוק את פינת החי, ויסלחו לי חבריי הצמחוניים.

נתחי הבקר והכבש - השם ישמור אותי, רציתי לקפוץ עליהם וללטף אותם, ולדבר אליהם יפה, ולשדל אותם אל מחבת הבשרים שלי. הם נראו יפים כל כך, כנים כל כך, אמיצים כל כך, רציתי לעשות להם ילדים. העופות, ובכן, הם עופות. כנפיים ופרגיות זה נחמד, אבל לעולם הם יהיו המתאבנים לחגיגה האמיתית. עם זאת, גם הציפורים הללו נראו חמודות להפליא, ולא הייתי מתנגד להיפגש איתן לצהריים מתישהו.

לצד זאת, שני מגזרים קופחו בחנות הזו: המגזר הראשון הוא זה של החזירים. לולא יחסי הציבור האיומים שעשו לו צאצאי יצחק וישמעאל, היינו נהנים פה מבשר חזיר שהוא, כאשר עושים אותו נכון, תענוג לחיך. המגזר השני שקופח הוא מגזר המיעוטים: בהרצליה פיתוח, עם סניף שמנסה להיות בוטיקי וקצת היי-טקי, חסרו לי דברים קצת אחרים כמו יען (טוב לכולסטרול) ומולארד (איום ונורא לכולסטרול, אבל נעים לנשמה שזה משהו). חינאווי, לידיעתכם.

במסגרת הביקור טעמנו קבבונים ושיפודי פרגית ואנטריקוט. הטעימות היו מצויינות, לא פחות, והסיבה היחידה שלא היתה חגיגה חושית-אולטרא-מגה-מהממת היא, שבהרצליה פיתוח חוויות כאלו לא באמת קורות. אני מניח שזה עניין של אווירה, ובאמת – בשר טחון מצלעות שקניתי במקום הניב המבורגרים לתפארת בבית עם חברים בלי המולה מסביב.

מי צריך נעליים ובגדים כשיש יין אוסטרלי?!

בקיצור, ולעניין – האם המקום שווה ביקור? כן, אם בשר עושה לכם, כמוני, נעים בגב והעוררות קלה עד מתונה. בשביל כל התוספות - רק אם אתם בסביבה, או רק אם אתם רוצים בירה מה-זה מיוחדת מערבות סיביר.
עכשיו, אם תסלחו לי, רגע לפני שאצטרך פה סאקשיין כמו אצל רופא שיניים, הסינטה שבמקרר מחכה לטיפול אוהב. גם לה מגיע נעים בגב, עדיף עם חמאה, קצת פלפל שחור, וקצת מלח גס לפני ההגשה. בתאבון.


חינאווי בוצ'ר שופ, החושלים 6, הרצליה


אין תגובות: