nili maman photography

יום שבת, 2 באוקטובר 2010

נכנעת לטרנד

אני קורבן אופנה. בדרך כלל זה לגמרי לא קורה לי, אבל זה טרנד שבא לי לאמץ בשתי ידיים, למרות שהוא כרוך בקשיים רבים, לא חלילה דיאטה, או עקבים בלתי נסבלים, אלא פשוט להיות שבועיים בלי הפייסבוק.
This cartoon is by Dave Walker


לא הצלחתי לברר מי יזם את הניסוי הזה, אבל יש כמה,שממש סובלים תחת עולו של הטרנד, החלטתי להזדהות עם סבלם, או יותר נכון, החלטתי להיות אמיצה ולנסות לקחת חופש מהמקום הזה, אמנם לי, באופן אישי, דווקא יש המון דברים טובים לומר עליו, ובכל זאת, המוח צריך מעט מנוחה.
פריס הילטון לא מעמיסה בכלל*
בהצלחה לי.


* התמונה מתוך בלוג שנקרא The fashion police-The anti-fashion fashion blog

2 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

את הניסוי יזמה הפקת "הצינור" בערוץ 10.
משתתפים בו - כרגע - מרינה שהפנית לבלוג שלה, וצבי, שמתעד את חוויותיו אצלי בבלוג.

נילי אמר/ה...

אהה! תודה! תספרי להם שנידבתי את עצמי?!