nili maman photography

יום שלישי, 21 בספטמבר 2010

קוששתי רגלי ומצאתי את נעלי קושקה


אני גרה ביפו קרוב לארבע שנים. את איזור שוק הפשפשים אני פוקדת כבר מאז ימי התיכון בעצם, ובשנים האחרונות הרבה מאוד. אני מאוד אוהבת את האווירה, שלצערי השתנתה בשנתיים האחרונות. אמנם המקום שודרג פלאים, אבל זה בא על חשבון הקסם המעופש של השוק, ובטח ובטח, שזה בא על חשבון המציאות שאפשר היה למצוא שם.
בכל זאת אני מטיילת באיזור לפחות פעם בשבוע, וכמעט תמיד זה מלווה בתגלית חדשה. היום בדרך לעבודה בעודי תרה אחר שז-לונג (ניסיונות עקרים, כי המחירים שם מטורפים, גם אם מדובר בשז-לונג קרוע ומרופט)
דוגמא לשז לונג מצוין במחיר 4000 ש"ח בלבד!

גם זה שז-לונג, יעלה לכם 1,000 ש"ח כולל הקרע!
שמתי לב שבאחד המבנים שם הותקנו דלתות חדשות, הצצתי פנימה וגיליתי חנות נעליים, יותר נכון חנות מפעל שלא מוכרת אמנם ללקוחות פרטיים, אבל במקרה ביום שישי הקרוב תתקיים שם מכירה מיוחדת. נכנסתי רק כדי להסתכל, ככה באמת בלי כוונה לקנות, חלילה. אבל לצערי נתקלתי בלא מעט נעליים מאוד, מאוד יפות, ובלי ברירה נאלצתי למדוד.
באמת לא ברור מה זו הסטיה הזאת של נשים ונעליים, מה איבדנו במאות האחרונות שאנחנו מרגישות צורך לפצות עליו בקניית נעליים. ייאמר להגנתי שאני ממש לא קרובת משפחה של אימלדה מרקוס, ובארוני מעט מאוד זוגות נעליים, אבל בשם המחקר ולמען העם, כאמור מדדתי.
ראשונות נמדדו נעלי אוקספורד בצבע שחור מחודדות בקצה, שממש לא מצאו חן בעיני, לעומת זה הגירסא הוורודה שלהם שבתה את לבי ואז סיפרתי למוכרת שבעצם אין לי בכלל נעליים בצבע שחור. בכל פעם שאני מתכננת לקנות זוג כזה, אני מייד נזכרת שאדום זה צבע ניטראלי שהולך עם כל דבר, בקיצור אצלי שחור זה בעצם אדום. כך עלה גם בגורלן של האוקספורד השחורות שקניתי ב-ebay שגיליתי שהן פשוט לא אני, ולכן הן הונחו בצד בתקווה שאוכל למכור אותן בקרוב. כאמור הגירסא הוורודה שבתה את לבי, ובקרוב היא תהיה שלי.
נעלי אוקספורד אפורות, אני רכשתי זוג בצבע וורוד-עתיק

מלבדן מדדתי את נעלי העקב האדומות האלו, שהחמיאו לי מאוד, מיס פיגי היתה גאה ברגלי הנאות.
נעלי מיס פיגי בצבע אדום-דובדבן

מצאו חן בעיני מאוד הנעליים עם הדפס התחרה על העור.
הדפס תחרה על עור

כל הנעליים שמדדתי היו נוחות להפליא, ואני בורכתי ברגל רחבה. הנעליים מגיעות עד מידה 41, וטווח המחירים נע בין 69 ל-379 ש"ח.


 ביום שישי , 24.09.2010, א' חוה"מ סוכות

10:00-16:00

ברח' המלך חירם 15, יפו

(200 מטר מכיכר השעון לכיוון שדרות ירושלים)


3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

שמתי את עיניי על נעלי האוקספורד שלהם אך לא הייתה במידה שלי - הלכתי לחנות ברח' המלך חירם (בתקווה שהוא כן ימכור לי) אך לא באמת מצאתי אותה...
באיזה חזית היא נמצאת שם? יש שלט כלשהו?

נילי אמר/ה...

אין שם שלט, ואם זה סגור, אפילו לא יודעים שיש חנות. כשהחנות פתוחה יש להם דלת זכוכית כזאת, כשהיא סגורה יש שם שער אפור כזה. איזה הסבר לוקה בחסר, בהצלחה בכל זאת

Unknown אמר/ה...

הדס שלום רב,
עברנו לבניין פנורמה דרך בן צבי 84 ת"א קומה 6 יחידה 600
טלפון 077-7008223