nili maman photography

יום שלישי, 8 בספטמבר 2015

שבוע האיור 2015

ספרתי כאן שזה הולך לקרות, אלו היו בעיקר הבטחות, אבל אתמול בסיור הגדוש שלקחתי בו חלק, שמחתי לגלות שההבטחות התקיימו, אולי מעבר לכל דימיון.
בקרתי ב-9 מתוך כ-40 תערוכות שמתקיימות, אעלה כאן רשמים בתמונות שאולי קצת עלולות לעשות עוול לעבודות, או לפחות לתת להן את נקודת המבט שלי, אני מקווה שאפשר יהיה להתרשם מזה כמה מעניין, מגוון וצבעוני השבוע הזה.
החיים עצמם. בגלרית האמנים, אלחריזי 9. שם תוכלו למלא שאלון, או לספר סיפור, ובאירוע הסיום תקבלו אותו מאוייר. תערוכה דינמית שמשתנה כל הזמן, כל יום וכל שעה.




יונתן ריינר בגלריה פריסקופ. colonial beauty. עבודות נהדרות שנוצרו בטכניקת הדפסת רשת.



ומי בכלל ידע שהמלצר מתולעת ספרים, הוא בכלל מאייר, מקסים ורגיש ומעניין. מציג ביפו בבית הבראה לצעצועים, עם לי ולדיסלבסקי, עדי אלקין, עדי יוחליס.


דייב יעקב, ילדות פצועה, בית הבראה לצעצועים
המרכז האקדמי ויצו, נמל יפו, מחסן 2. אני אוהב לשבור לאנשים את הפרצוף, שיתוף פעולה בין מירב שחם אנימטורית ובין סטודנטים בשנים ב'-ד', האיורים נשענים על טקסטים של דניאל חראמיס. 
אני מחבבת את האשה השמנה בבגד הים, והכי נגע ללבי הטקסט על המשקה שיזרע בי בטחון ויביא לי אהבה עצמית. 


כאן נגזל הקרדיט מהמאיירת המוכשרת.
חילופי דברים, בצלאל המחלקה לתקשורת חזותית. איתן אלוא, ענת ורשבסקי ואלנה לרמן באיור פיסולי תלת-מימדי. תערוכה שמאלצת את הצופה להתסכל למטה, למעלה, לצדדי ולשכב על רצפה לראות מושלמת. 


והתערוכה של אסף בן ארוש בגלריה מינשר, סנדלים באורגון. מה יש לומר כל קרדיט ששמעתי עליו בשנים האחרונות מצדיק את עצמו, סליחה על השטחיות. 



ציור קיר ענק ש"צוייר, עם ניירות צבעוניים ומתחתיו הסקיצה הצנועה שלו במחברת של האמן. 

משפחה, אסף בן ארוש

והנה שוב קישור לאתר הרשמי של שבוע האיור:
http://www.illustrationweek.co.il/

כדאי למהר, בחלק מהגלריות יש מיזוג!

















תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

הקרדיט החסר בתערוכה של המרכז האקדמי ויצו חיפה הוא לגל בן דוד + מירב שחם.