nili maman photography

יום רביעי, 5 בדצמבר 2012

ורטהיימר - טריאתלון


למרות שההזמנה להרצאה הזאת היתה מיועדת לבלוגרים, בחרתי שלא ללכת אלא לשלוח את הנציגה הגאה של המשפחה, אחותי, רוני קדם, שמתאמנת כבר כמה שנים ומאמנת בעצמה קבוצות ריצה. היא רצה, שוחה ורוכבת על אופניים, כיאה למי שעושה טריאתלונים ומרתונים, לי זה נראה הכי בלתי נתפש, היא טוענת שזה לגמרי אפשרי. הנה מה שהיה לה להגיד על ההרצאה, שעסקה בתזונת הפלאו, על קצה המזלג דיאטה שתופסת תאוצה, כך נטען, בקרב אנשי ספורט.*

נראה כמעט מגרה לרוץ

חנות הקונספט של ורטהימר אכן מיוחדת.יש בה את כל הנידרש לטריאתלט, בין אם הוא מתחיל או מנוסה. מירב פרי, מנהלת החנות מספרת על צוות עם ניסיון רב בתחרויות טריאתלון לשלל המרחקים, עד לתחרות איש ברזל, ובכך אכן זהו יתרון לספורטאי המתחיל.כמו כן, החנות חברה עם סוכנות נסיעות ויחד הם מציעים חבילת מרתון במיגוון מקומות בעולם כמו רומא, ברצלונה ואמסטרדם.דווקא בחירת ההרצאה והנושא שלה הייתה מוזרה משהו.מדובר במאמן טריאתלון מזה מספר שנים שאינו עוסק באימון בשוטף, הוא מלווה מתאמן עיוור ולפרנסתו עובד כקברניט באל על.יריב התוודע לאחרונה לתזונת הפלאו. חקר את הנושא, ניסה זאת על עצמו ועל מספר חברים וכעת הוא מרצה בעניין.יש באורח החיים הזה משהו אכן מעורר. מעורר מחשבה, מעורר לעשייה.אני לא אוסיף על מהות ההרצאה, כדאי לשמוע ממקור ראשון או לקרוא באינטרנט.אני כן אומר שהרחבתי את ידיעותיי ולכן גם את השאלות הרבות שצצו בעקבות אותה הרצאה.ולגבי החנות?למי שמתחיל/ה לרוץ, מומלץ וכדאי לעשות התאמה לנעלים המתאימות. בחנות יעשו לכם התאמה תוך כדי ריצה על הליכון שיש בחנות ושם יש מיגוון עצום של כמעט כל החברות שמייצרות נעלים.תימצאו שם גם פתרונות לשחיה וגם לאופנים כמו ביגוד תואם.וכמובן לטריאתלון, כמו חליפת טריאתלון:)


אחותי, רוני קדם, במירוץ למען בית השאנטי. רכיבה על אופניים מתל-אביב ועד שדה בוקר.



*אני מתנגדת לשיטה הזאת, בעיקר כי לא נלקחים בחשבון העמסת גידול בשר לבני אדם, על משאבי כדור הארץ ההוכלים ואוזלים, וכן סוגיית המחיר, בשר הוא מוצר יקר, בוודאי האיכותי, לא המעובד, ויש לא מעט אנשים שפשוט לא יכולים להרשות את זה לעצמם. 

אין תגובות: