nili maman photography

יום חמישי, 5 ביולי 2012

אורנמנטיקה- תיירות למתקדמים


יש לי נטיה להגיב באיטיות, לא בדיבור, כי אם במעשה, אז כבר עבר שבוע וחצי והקולקציה כבר תיכף תימכר עד סופה, לדעתי, אז הנה  שני הפני שלי.
אורנמנטיקה כולל תיקים, קלאצ'ים ותכשיטים-בגדים, יצירות חד פעמיות לנשים, ואולי גם גברים שלא פוחדים למשוך תשומת לב ולעורר קינאה.





הקולקציה החדשה של מדוזה אורנמנטיקה עושה שימוש מרנין בבדים, ובפלסטיק הקלאסי שמזוהה איתן כל כך.
לי זה מייד הזכיר את התיקים האלו שנמכרים לתיירים בעיר העתיקה ביפו, או בירושלים ובטח גם בעכו.
תיקים בעיר העתיקה בירושלים


אני רוצה לדבר כאן על מסורות של עיטור וקישוט, על שילוב של חדש וישן ועל שימוש נפלא בטכניקות עבודה עתיקות וחדשות, אז אביא ציטוט קצר מההודעה הרשמית שמתארת אתה כל בצורה יפה ומדוייקת:



"בקו החדש, באות לידי ביטוי  שתי מסורות; האחת עתיקת שנים ורצופת נדודים שמקורה באירופה של ימי הביניים, המשכה בתרבויות העתיקות של מצרים ויוון, בכפרים של מרוקו, בערים הצבעוניות של הודו וגם בקסם היפואי המקומי. אלו באים לידי ביטוי בצורניות, בנוכחות דומיננטית של אריגים ישנים בעלי הדפסים ותיקים ומוכרים ובטקסטיל המבוסס על טכניקות כמו אריגה וסריגה.






קלאצ' מעטפה, 429 ש"ח

לצד מורשת זו, בנינוחות ובצניעות, מתקיימת המסורת הצעירה והחדשנית של העיצוב בפלסטיק שמאפיין את "מדוזה". טכניקת ההטבעות החדשנית של המותג לובשת צורה שמקורה באורנמנטיקה העתיקה וכמו במחווה של כבוד לוותיק הופכת פניה - פשוטו כמשמעו –  בעוד היא מבקשת לקרב אליה חומרים, ריחות ומראות רחוקים."
פלורנס, 579 ש"ח




אני מאוד אוהבת את העיצובים של מדוזה, הקלילות של החומר, החדשנות של העיצוב והשימוש בחומרים כמעט בנאליים מאוד מדברים ללבי. האופן שבו הן השכילו ליצור משהו חדש, שניה לפני שהכל נהיה צפוי, הוא בעיני הכי מעורר הערכה.


פליסיה, הדגם החביב עלי, עושה לי חשק להיות מורה, 620 ש"ח

גילי רוזין ועדי גל, מעצבות המותג"אורנמנטיקה", שייחשף לראשונה לקהל הרחב ביום שישי ה-6.7.12 בסטודיו שלהן ברחוב דיזנגוף 110 בין השעות 10:30-17:00.


אין תגובות: