nili maman photography

יום שבת, 23 באפריל 2011

סולוג- בגדים לילדים

בתור דודה במשרה מלאה לארבעה אחיינים מופלאים, חכמים, יפים ומוכשרים, אני נדרשת מדי פעם לסוגיית בגדי ילדים. אני מניחה שאני מביעה כאן מעט שמרנות שאולי נובעת מתוך הרצון לשמור על תומתם ועולמם הילדותי מפני פגיעה אפשרית בנאיביות ובהם עצמם. 

אני אוהבת בגדי ילדים שהילדותיות שלהם נשמרת, עם נגיעות אופנתיות רלוונטיות, אבל בלי הניסיון ליצור לוק סקסי אצל ילדה בת 12. המותג סולוג מציע בגדי ילדים מקסימים בעיני, אופנתיים, צבעוניים, מדליקים וילדותיים בדיוק במידה הנכונה.

והערה נוספת חשובה, כשהזמינו אותנו לראות את קולקציית החורף של בגדי הילדים, הצקתי, כמו תמיד, למעצבות המקסימות, בסוגיית הבגדים שמיועדים לילדים שמנים. סיפרתי על המצוקה הידועה לכל, לפחות לי, ושמעתי מהן את תגובתן. כמה שמחתי לראות שהשנה בתצוגת הקיץ, הן העלו בעצמן את הסוגיה והדגישו את האפשרויות שעומדות בפני ילדים שמנמנים, בעיני זה היה מקסים, ההקשבה ותשומת הלב הכנה.
אוברול ג'ינס, 180 ש"ח

ענין נוסף, המחירים, מחירי הבגדים זולים למדי לטעמי, ועושה רושם שכל הזמן יש מבצעים.
מכנסי ג'ינס קצרים, 120 ש"ח

וענין אחרון, אין חנות בתל-אביב, עובדה שאני מתקשה להחליט על מה היא מצביעה, שהרי יש כאן המוני ילדים, שרוצים בגדים יפים, לא?!


שמלה, 70 ש"ח

מכנסונים, 110 ש"ח

שמלה, כמעט 90 ש"ח

חולצה משובצת, 120 ש"ח

שמלת טריקו, טיפה מנצנצת, 140 ש"ח

חולצת טריקו, 55 ש"ח

מכנסונים מדליקים, 90 ש"ח


שמלה פרחונית, 100 ש,ח



שמלה לבנה עם טיפת קרושה, 100 ש"ח

שמלה, 100 ש"ח

התקשתי לבחור את הדגמים הכי הכי יפים, היו המון, אז הנה כמה בכל זאת.

אין תגובות: