nili maman photography

יום שלישי, 12 באפריל 2011

אהבה וטבע - מה עוד צריך?!

אהבה וטבע התחברו לשיתוף פעולה מעניין. הם יצרו, במשותף, קו מוצרים חדש שמציע פתרונות לבעיות רפואיות חיצוניות, כאן תבוא סדרה לגמרי לא סקסית של בעיות עור שונות כמו פסוריאזיס, סבוראה, דלקות שונות ופתרונות למי שסובל ממחלת הסכרת, מחלה שמחייבת את המטופל להשגיח בשבע עיניים על כפות רגליו, פן יבולע לו ותכרתנה רגליו (הומאז' להגדת ליל הסדר, למרות שזה יותר מזכיר דווקא את הברכות של ראש השנה).
הסדרה מבוססת על המינרלים הטבעיים המופקים מים המלח, בוץ ותמציות צמחים. בבוץ יש כמה יסודות חיוניים כמו אבץ, אשלגן ומגנזיום והם ידועים בהשפעותיהם הטובות על העור.
הסדרה כוללת כמה סדרות קטנות:
pso - שני מוצרים קרם לעור המפרקים וקרם גוף. לשמחתי אין לי פסוריאזיס, אבל בכל זאת מרחתי עלי את שני הסוגים, התוצאה טובה, אם כי הריח, כלומר נטילות הריח (כי זה לא בריא) קצת מבאסת.
sebo - מחלת עור שמתבטאת באדמומיות על הפנים, ובעוד כמה איזורים בגוף. רק שתדעו שבלוטות החלב מפרישות שומנים. כאן מציעה הסדרה ג'ל לניקוי הפנים וקרם מרגיע לעור.




d-medic - למי שניחן בסכרת, מומלץ מאוד, מאוד, לשמור על כפות הרגליים. לדאוג לטיפוחן בעזרת פדיקור, המנעות מנעליים מסוימות שגורמות לרגל להזיע. הסדרה מציעה ג'ל גרגרים לכף הרגל וקרם לכף הרגל. שני המצרים מאושרים ע"י אייל, שזו העמותה הישראלית לסכרת.
 topic - שני מוצרים המיועדים בעיקר לילדים שנוטים לחלות באסטמה של העור, שלמדתי שהיא נובעת גם מהעובדה שאנחנו נוטים להתקלח יותר מדי ובעיקר להשתמש יותר מדי בחומר שנקרא sls החומר הנעים שעושה קפץ, אבל מגיע ממשהו שקשור למוסכים. כאמור בסדרה הזאת יש קרם גוף וקרם ידיים, כי במצב כזה מתפתח גירוי ואדמומיות בין אצבעות הידיים.







חשוב מאוד להדגיש שהמוצרים אינדוידואליים, בסופו של דבר, ברור שהפיתוח מבקש להציע מענה לקשת הרחבה ביותר של סוגי העור הלוקים בבעיות המתוארות כאן, אבל בכל זאת כל אדם יגיב אחרת לטיפול. 




חוץ מזה רציתי לספר על כל החוויה שהיתה מסביב, הסיור במפעלי אהבה, המנוחה בחוף מינראל וארוחת הצהריים במסעדת ביאנקיני (שהיתה טובה, אבל לא יותר מזה, הסלטים המרוקאים שלי יותר טעימים), ואז גיליתי שמפעלי אהבה השייכים בין השאר לקיבוץ מצפה שלם, בכלל נמצאים בשטח כבוש, אוף. מצד שני חופי ים המלח אולי לא. המדינה הזאת סבוכה וקטנה.
ולסיום שיר.
השיר המקסים של דקלה, על אהבה ומוסיקה, שזה יפה כמו אהבה וטבע.

אין תגובות: