nili maman photography

יום שלישי, 29 במרץ 2011

נראה שיהיה לנו קיץ שמח

*לפחות בבגדים, השאר תלוי רק בנו, בגורל ובכדור הארץ.
אז הנה כמה דברים שאני מחבבת במיוחד, ואם זה מגיע גם במידות שלי, אני צופה שלום עולמי.
(וכן, לדעתי זה יעשה חסד עם נשים שמנות)
cala אם אתן עדיין מחבבות וינטז'

cala היידה היידי

cala שמלת הקוביה ההונגרית

cala ליל הסדר, הנה אני באה

cala מתה על מטאלי


לוצ'י, מותג שפעם סימל בעיני את רחוב שינקין (אל תשאלו) בבגדי קיץ צבעוניים, פרחוניים ובקטלוג שממש שבה את לבי. לוקחת את הסיכון להיקרא משעממת, אבל כל שמלה כזו יכולה היתה להראות נפלא גם במידה 46, 48 ו-50.
לוצ'י

לוצ'י
לוצ'י

לוצ'י

לוצ'י

2 תגובות:

JaneLame אמר/ה...

הבגדים שקישרת הם בול הטעם שלי, ואכן קשה לי מאוד למצוא דברים כאלה. בחנויות שמוכרות מידה 46-48 יש הרבה בגדי קשישות אפורים, חומים ושחורים ואין שמלות צבעוניות ועליזות כאלה. משל אומרים לך, "אם את שמנה תהיי דכאונית ותפגיני את זה". הייתי בחנות של Cala ברמת אביב והדברים על הקולב באמת היו יפים יפים יפים. שאלתי את המוכרת, "עד איזה מידה אחם מחזיקים?" והיא ענתה לי "אהלן! מה שלומך!!!! יש לנו וואן סייז!". תודה רבה באמת.

באשר ללוצ'י, יש להם מידות 0-1-2.

נילי אמר/ה...

אז תשמעי מה אני מציעה, ביום שישי הקרוב נקיים מסיבת החלפת בגדים למידות גדולות, מישהי שהבטיחה שהיא מגיעה עם משלוחה של שמלות בסגנון הזה למידות גדולות. את לגמרי מוזמנת