nili maman photography

יום שני, 28 בפברואר 2011

caffe in casa

Design should be as discreet as an English butler
עיצוב צריך להיות דיסקרטי כמו משרת אנגלי
העולם המעוצב הוא עולם של אנשים וחפצים, עולם העיצוב הוא המיפגש ביניהם, בסדרה הבריטית, גאונות העיצוב The Genius of Design  מבית ה-BBC, בפרק Designs for Living, עיצוב המוצר הוא כלי שנועד לפתור בעיות, לתת מענה לצרכים שעולים בחיי היום-יום. המעבר אל העולם המודרני, בשנות ה-30 וה-40 והייצור ההמוני, מדגיש פרק חדש של צרכנות וצריכה. עיצוב החפצים היום-יומיים, ממכשיר טלפון שעיצובו מצביע על האופן שבו נתפס השימוש בו ועד לעיצוב מכונית, שלוכדת באופן עיצובה את השימוש שנעשה בה ואת הרוח המודרנית שהיא מביאה עימה.
פרנסיס 7 השחור. Illy
מכונת האספרסו החדשה של Illy שנושאת את השם המקסים francis X 7, שבעצם ממש מזכירה את אי.טי, כמו שציין בצדק מנהל השיווק, מגיעה בשלושה צבעים, שחור, לבן ואדום. היא מעוצבת בשיא הפשטות והיעילות.
יש לה לוק של "פעם", סטייל שנות ה-40 וה-50, כשהמודרנה והייצור ההמוני הבטיחו שבכל בית יהיה המיכשור החדיש ביותר לחיים נוחים עם אסתטיקה חדשנית. הפונקציות שהיא מציעה ברורות גם להדיוטית מכונות כמוני (אני כמעט תמיד נכשלת בהפעלת טלויזיות וממירים בבתי אחרים, אצלי אין לשמחתי), היא קלילה ואוורירית, כמעט אווירודינמית, ומגיעה עם קפסולות מיוחדות שנוצרו עבור המכונה הזאת, שנרשמו עליהם חמישה פטנטים בינלאומיים (!), שמכינים את הקפה בתוך הקפסולה עצמה, ששומרת על מכונה נקיה שמבטיחה קפה טעים במיוחד (טעמתי- הוא היה מעולה), שמעוצבת בסגנון הרטרו. 

פרנסיס 7 האדום. Illy
קפסולות חלליות. Illy

 Francis X 7  עוצבה על ידי האמן האיטלקי לוקה טראצי ומגיעה בשלושה צבעים: אדום, שחור ולבן 
במחיר 1,490 ₪. הקפסולות נמכרות בפחיות של 21 יחידות - 52.5 ₪ ליחידה.

פרנסיס 7 הלבן. Illy
ניתן להשיג את המכונות והקפה בלנדוור

אין תגובות: