nili maman photography

יום חמישי, 4 בנובמבר 2010

time after time

בשנת 1985 קבלתי את הסווטש הראשון שלי, כן, כן זה היה במאה הקודמת. והוא היה הכי מגניב, לא היה כזה לאף אחד, לא בארץ, ובטוח שלא בקרית ים, חגורה אדומה ושעון שחור, עם מחוגים צבעוניים, בקיצור סווטש בתחילת דרכה פורצת את תקרת הזכוכית של השעונים הכבדים, הכסופים והזהובים, שרק המבוגרים הולכים איתם.
א-מ-מה, הוא היה כל כך מיוחדג', שאשכרה התפדחתי ללכת איתו, אבל התגברתי. פעם אפילו תפרתי בעצמי חגורה לשעון, זו היתה רצועת בד סאטן שעליה רקמתי המון חרוזים. זה היה יפה דווקא. אחר כך היו לי עוד כמה, אבל בעצם שעונים הם סוג של מועקה, כי הם לוחצים על היד, בעצם נוכחותם שם. חוץ מזה שיש טלפון סלולרי.
וכך מסתכמות להן 25 שנות חיים, אבל הנה בא לשעון גל של עדנה, כי באמת כבר אין לנו על מה להוציא כסף, אז קבלו מיבחר שעונים מדוגמים ויקרים למדי. אני כבר כמה ימים מסתובבת עם איזה דגם של beone, ולא נעים לי להגיד, כי זה לגמרי נשמע כמו פרסומת, אבל קצת נקשרתי אליו. כן, נו זו פרסומת,והוא כבד בצבע שחור וזהב, מסורבל, ואני בכלל לא זוכרת להסתכל עליו כדי לבדוק מה השעה, אבל כשאני כן זוכרת, אז זה נחמד, והוא פשוט "תכשיט" (במילעיל) מאוד מרשים.
שעוני alessi מסדרת callisto מוצעים ב-795 ש"ח  
beone 2,450 ש"ח 
אם יש לכם את האוטו המתאים, בטח לא יקשה עליכם לשלם בין 4,000 ל-10,000 עבור השעון המתאים לגג הנפתח
אבל האמת היא שיש לי בלב פינה חמה לסווטש, אז הנה הדגם החביב עלי מהקולקציה האחרונה, שעון בצבע פטל. מתאים להכל.


הכי אייטיז, הכי צפוי, הכי מתאים, סינדי לאופר- זמן אחרי זמן

אין תגובות: