nili maman photography

יום שלישי, 2 בנובמבר 2010

דודה בחורף



אז מה יש לנו כאן? אירוע השקה שקשה להתעלם ממנו ובושם 212 vip של קרולינה הררה .
מסתבר שגם אני הייתי ברשימה.
את כל התמונות צילמה אודליה ממן

האירוע התקיים באחד המקומות החביבים עלי, שגיליתי באירוע אחר, הקומה הרביעית ברחוב החרש. הוא פונקציונלי, מרווח ומגניב בלי לעשות הרבה מאמצים. הכיבוד היה מעולה וגם האלכוהול. המון אנשים, חלקם התפרסמו בגלל סיבה כזאת או אחרת. כמה מהם התלבשו מאוד יפה וכמה תמיד מפתיעים אותי בבחירות הקצת עלובות שלהם. אני הגעתי עם אנרגיות נמוכות של יום ראשון, מה שגרם לי להראות על התפר שבין נחמד ל"מה-לעזאזל-חשבתי".
ליווה, הקשיב, תמך וסמך (עלי) דדי
החלק השני הרבה יותר משמח. הבושם. מריחרוח ראשוני הוא היה מתוק מדי, ולכן, בניגוד מושלם, השפרצתי על עצמי לא מעט כשיצאתי מהבית, בשביל הניסוי. כמה שמחתי לגלות שהניחוח שלו מתיישב ונרגע קצת על הגוף, ומעלה אדי ריח  (איזה תיאור מלבב) נעימים לאורך כל היום.
הוא נורא מזכיר לי ניחוח של דודה בחורף, כזאת שבאה עמוסה בסודות ומעיל עבה מארץ רחוקה, כן, זה תיאור גבולי, אני יודעת, אבל אני רואה בזה את הצד המנחם והמחבק, ולא את הצד המעט פרוורטי. אם אין חורף, לפחות אפשר להתנחם בניחוח קצת כבד של חורף.


חוץ מזה היה גם לוח שנה שכיכבו בו צילומים של, ניחשתם נכון, vip מקומיים, איציק כהן, אושרי כהן, שלא קרוב לאיציק, ואיתי תורג'מן שלא קרוב משפחה של אושרי, למרות שניתן לחשוב כך, ועוד אושיות כאלו ואחרות. צילומים בשחור לבן על רקע התפוח הגדול. הלוח יוענק במתנה לכל מי שירכוש את הבושם, ובתמורה חברת לילית קוסמטיקס תעביר 10 ש"ח לקרן להצלת תינוקות של עמותת קו לחיים. 


אין תגובות: