nili maman photography

יום שבת, 9 באוקטובר 2010

חמש הערות שהצטברו בזכרוני

1. ההתנזרות מהפייסבוק, מתבררת כקלה במיוחד. עולות בדעתי שתי סיבות אפשריות, האחת ההתמכרות שלי לא היתה כזאת קשה מלכתחילה, סיבה נוספת, הראש המכור שלי שיודע, שבלאו הכי יש רק עוד שבוע למניאק, מצליח לגמרי להחזיק מעמד.
אפשר לסכם את הנושא כאפשרי, מלבד ירידה של כמות הקוראים בבלוג.
שלושה קישורים בטוויטר הובילו אותי בטעות לדף הפייסבוק שלי, רק שלושה מכשולים בפני עיוור (גיליתי שרק שתי הצעות חברות הצטברו על שולחני) רק פעמיים נזקקתי לגוי של פייסבוק.
2. כשהתחלתי לנהל את פורום אופנה מלאה בתפוז, הצפתי משרדי יחצנות בהודעה מטעם עצמי, בעיקר כדי להגיע לכל מיני תצוגות שקשורות לענייני הפורום. מאז זרמו מים רבים בדנובה, והתחלתי לקבל ה-מון הזמנות לאירועים, שחלק מהם אפילו קשורים למה שמעניין אותי. על היחסים המורכבים בין הבלוגר ליחצן ב-2010, אולי ארחיב בפוסט אחר. אומר רק שהם מורכבים ובעייתים. על תקרית מתאים לי, אולי יצא לכם לקרוא. מאז יחסי עם היחצנית דניאלה ריינבבך שמייצגת את המותג, אישה שאני מעריכה באופן אישי (רגע של פירגון) בעיקר כי היא עובדת קשה, תמיד מחייכת ומצליחה להדס בקלות, אירוע אחרי אירוע, בעקבים גבוהים ושמלות מיני, נעכרו מעט, ובעצם מודרתי מכל אירוע שהתרחש לאחרונה. את כל זה אני מספרת כדי לשתף אתכם במשהו מוזר  שקרה אתמול, כשאת התיבה שלי הציפו מיילים מהמשרד(אני מזכירה אתמול-יום שישי בשעות הערב), הזמנות לאירועים, שכבר היו, הזמנות לאירועים שהודיעו לי שבוטלו, ושאר מיני ממתקים. מוזר.
3. כשאני שמה צעיף, בד, או צמר, אני לגמרי מזכירה לעצמי את עצמי, מהתמונה שבתעודת החוגר שלי. שם נראיתי, כפי שהגדירו בתבונה רבה חברי, כמו רוזנת רוסיה שירדה מנכסיה.
4. אתמול במסגרת בייגלה -האתר, החתן-והכלה הניצחיים, והחיים שמאחורי העולם הוירטואליהגענו למסעדת אל-ג'נינה בנצרת, אני בטוחה שהפייסבוק מוצף תמונות ורשמים, לכן רק אתרום את השנקל שלי, האוכל היה מעולה, החברה היתה מרנינה, ומסתבר שמוריד הגשם באמת מוריד גשם. 
5. הים היום היה נהדר, מעט חורפי, רוח נעימה והמון שקט.

אין תגובות: