nili maman photography

יום חמישי, 14 בדצמבר 2017

שלוש הערות ועוד תחינה לגשם


זה נורא חמוד איך שאני צצה לכאן אחת לאיזה זמן, לא תמיד עם הצדקה ממש ראויה.
אבל הנה הגיע עוד רגע כזה, וניגש לענין.

1. מיליון זמן שלא הייתי בהשקה, וזה באמת לא כזה נורא, יש משהו מתיש באינטראקציות האלו, מול היחצן המאוד נחמד בדרך כלל, שעושה הכל כדי שכולם יצאו מרוצים, אבל מצד שני יש את המותג ומה שהוא עושה במסגרת יכולותיו, כוונותיו ורצונו הטוב. לכאן או לכאן. אז הגעתי להשקת קולקצית החורף של הגרה, המותג ההוא שפעם היה שייך לאלמביקה הגרה ואז עבר לידיים של מישהו אחר. בכל פעם אני מצטערת שהקולקציה מבוגרת מדי, שמרנית מדי, והנה גם כשאני נושקת לגיל 50, אני מרגישה את אותה תחושה, כלומר זה ענין של סגנון, לא של גיל. פוווווו, נושמת לרווחה.

אבל בכל זאת היו שם כמה יציאות מרנינות, למשל מעיל שמותאם לחורף הישראלי, שהוא בעצם חורף בלי גשם, ולכן אופנת המעיל בלי שרוולים היא התגובה ההולמת.

גם המעילים הקלאסיים משדרים רכות ורצון להתעטף בהם, לדמיין שקר וחורפי כאן.
עכשיו כל החנות במבצע של 1+1.

לאתר החברה, לרשימת החנויות ברחבי הארץ. 


  


 

 


2. מאז שהתחלתי לעשות פדי-מני, אני כמעט ולא נוגעת באצבעות רגלי, קצת התמכרתי לתענוג של לתת למישהו אחר, או יותר נכון מישהי אחרת, לטפל בי בדרך כלל במסירות, או לכל הפחות במקצועיות. מצד שני אין לי בעיה להמר על מקומות חדשים, ולכן השבוע שמתי פעמי למקום החדש שנפתח בסנטר, על חורבות אמריקן אפרל, אמנם מקומות כאלו נפתחים חדשות לבקרים, נראה שפדי-מני הוא כרגע המתחרה העיקרי מול מיזמי היי-טק, אבל בינתיים המקום נראה מבטיח ונוצץ NOK Beauty.

החנות מעוצבת מאוד יפה, אפשר לקבל שם טיפול מכף רגל ועד ראש, מפדי ועד תספורת במחיר הורס של 200 ש"ח, חוץ מזה מוכרים שם כל מיני דברים מגניבים לבית. מה שחשוב שקבלתי טיפול מסור ומקצועי, חוץ מאצבע אחת סוררת שככל הנראה לא במצב בריאותי מזהיר. יש שלושה סוגי פדי, הלכתי על הסולידי, פדיקור מלא, 80 ש"ח ותוצאה מצוינת. 

 
  
האצבע שלא קיבלה לאק קיבלה פלסטר מנחם








3. הסניקרס האהובים עלי GOLA נמכרים בארץ ברשת שופרא, יש שם 30% הנחה פריסייל, על כל הדגמים עד ה-16/12, אז מהרתי והלכתי לרכוש לי את אלו:


רואים שיש להן פס חמוד מוזהב? :)

4. שיבוא כבר גשם, כי הגוף צריך שינוי וגם הנשמה. 




אין תגובות: