nili maman photography

יום שלישי, 9 באפריל 2013

אפריל/ אביב/ יום הולדת/ פוסט-פוסט חג

כל זאת ועוד.
פעם אפריל היה סתם חודש שבו אני חוגגת תיכף יום הולדת, שכבר מגיע אביב עם קצת אלרגיה ושתיכף קייץ, ושהנה באים חגים, חגים שאני די מחבבת אפילו. 
אבל החיים קצת ליכלכו לי את החודש הזה, ופתאום יש בו אזכרות, וצער, והחגים? הפכו לסוג של עונש, כי הרווקות לא יושבת טוב עם כל המשפחתיות הזאת. 
ובמה נתנחם אם לא במתנות, אני רואה בהן מתנות ליום ההולדת, היה באחד באפריל, תודה ששאלתם. מתנות לחג. ניחומים קלים לנפש.

נעליים של UN, מותג בינלאומי, עם לא מעט אלמנטים מעולם הארכיטקטורה, בהתאם לנטיותיו של המעצב ראם ד. קולהאוס, הנעליים נמכרות ברשת החנויות אלמביקה כבר כמה שנים, ועכשיו אפילו פתחו חנות ראשונה של המותג ברח' דיזנגוף, שמעוצבת כמו שאר אחיותיה בכל העולם. 

אם לא יהלומים, אז לפחות עיצוב ברוח יהלומנית

משקפי שמש מתוך הקולקציה החדשה של מותג המשקפיים Prince. המשקפיים מצוידות בעדשות באיכות גבוהה וזה ניכר מאוד בהתמודדות אל מול השמש. אפשר לזהות כאן מראה חתולי, נכון? משהו שמריח כמו רטרו אייטיז.
מתנה נהדרת לפתוח איתה את הקייץ. 


הולכת עם הזרם

סנדלי זהב מאסוס שרכשתי לעצמי, היו במבצע לוהט ומחירן ירד מ-50 פאונד ל-20, כולל משלוח! (שהגיע ממש מהר, למרות החג), הייתי שמחה לו היו בחצי מידה גדולות יותר, אבל אני חושבת שאהנה מהם גם ככה.


סנדלים בצבע ברונזה, או זהב, העיקר שיבריקו


*המשקפיים והנעליים של UN ניתנו לי במתנה ע"י היח"צ. 

אין תגובות: