nili maman photography

יום שבת, 23 בפברואר 2013

עיצוב ישראלי: טליה

בואו נהיה עניניות, במקום לבכות על חלב שנשפך, או אפילו על כך שאין חלב במידה שלנו, הנה מישהי שעושה. טליה, מותג שהקימה טלי שרף-חזון בשנת 2011, מציע קו אופנה צבעוני, נשי וקליל לנשים מלאות ועד שמנות. 
טלי, בעצמה שייכת לטווח המידות שהיא מייצרת, לא למדה אופנה, אבל למדה תדמיתנות, וכשהיא מתכננת בגד היא רואה בעיני רוחה את צורת הגוף שלה מיועד הבגד.
שמלה במידה 38 תראה די דומה על נשים במידה הזאת, לעומת זה במידה 46 תראה לגמרי שונה על גברת אגס או על גברת תפוח, וטלי רואה את האישה שלה מיועד הבגד. 


טלי מספרת על החוויות האישיות שלה כנערה, ומפה לשם מה שגרם לה לבחור בדרך הזאת

בתור נערה מלאה הסיוט הכי גדול שלי היה לקנות בגדים, מעט מאוד אופציות, ומעט מאוד דברים שהתאימו לטעם שלי.
אני זוכרת שיטוטים ארוכים עם אמא שלי, והמון התפשרויות. אף פעם לא הלכתי לקנות בגדים עם חברות, כי לא היה שום סיכוי שנהנה מחווית קניות משותפת
קניתי דברים שלא אהבתי אז הם שכבו שנים בארון, ואז גם הבנתי שעדיף לי לשלם קצת יותר על פריט אחד שאני מאוהבת בו ואשתמש בו הרבה מאשר הרבה פריטים אולי זולים יותר אבל ששוכבים לי בארון כאבן שאין לה הופכין.
אני חושבת שמסעות הקניות הלא מוצלחים שלי בתור נערה הם אלו שהביאו אותי לעסוק באופנה.
כשאני יושבת לעצב דגם אני מיד חושבת מי תלבש אותו, איך היא נראית, במה היא עובדת, אני מנסה לבנות לי סיפור בראש כדי באמת להתאים את הדגם לקהל הלקוחות שלי. אני מאמינה שגם נשים עסיסיות יכולות להתלבש לפי צו האופנה, ולהנות גם מחווית הקניות שלהן, וגם מהארון שלהן.

טלי מספרת מה עשתה לפני שהפכה למעצבת בגדים
החלטתי שאני אהיה מעצבת בגיל 12 אז במשך כל החיים שלי מאוד כיוונתי למטרה הזאת. לפני שפתחתי את העסק עסקתי בחינוך שזאת האהבה השניה הכי גדולה שלי, עבדתי עם נוער בדרום תל אביב, עם ילדי בית ספר יסודי ופעוטות.
אחרי שפתחתי את העסק לפני כחמש שנים עיצבתי בגדים לצעירות במידות רגילות, לאחר מכן עיצבתי ל "יוקה מיי" שלצערי סגרו מוקדם מהצפוי, בהמשך חברתי לשותפה והקמנו מותג למידות גדולות בעיקר נשים. אחרי שנה וחצי החלטתי לצאת לדרך חדשה - טליה. סוף סוף בשנה וקצת האחרונות אני באמת יכולה להגיד שאני עושה בגדים מהלב, אני אוהבת כל דגם ודגם ואני מחוברת למותג בכל רמ"ח איבריי.

שאלתי אותה אלו מעצבים היא אוהבת, בארץ ובעולם
בראש ובראשונה חשוב לי להגיד שכל אדם שעוסק באופנה בארץ מקבל מיידית את ההערכה שלי, זה ענף קשה, ותחרותי, במיוחד ליצרנים קטנים שעובדים כחול לבן. אני אוהבת את העבודה של ששון קדם, לעיצובים שלו יש חתימה אישית ומאוד ברורה. אני מעריכה מאוד את רונן חן, גם מבחינה עיצובית, הוא יודע להתאים את הבגדים שלו ספציפי לקהל הלקוחות שלו, הוא פרוש על כל הארץ, ואפילו בחו"ל וזה מדהים בעיני.
בחו"ל יש הרבה מעצבים שאני מאוד אוהבת את העיצובים שלהם, הפתעה לטובה של השנים האחרונות היא דווקא ויקטוריה בקהאם שעושה קו איכותי ולביש וכמובן אלבר אלבז ללנווין.






מה תכניותיך לקייץ הקרוב
בקיץ הקרוב ברמה האישית אני מתכננת ללכת להופעות, ואולי לטוס לחו"ל ובעיקר לנסות להנות קצת ולעבוד פחות קשה.
בקולקציה שיוצאת ממש בימים אלו החלטתי ללכת עוד כמה צעדים קדימה ולתת ללקוחות שלי קצת יותר הדפסים, שמלות בצבעים חזקים, פריטי לבוש מחויטים וכמובן מכנסיים שקשה לסרב להם.

איזה פריט מהקולקציה לקייץ את הכי אוהבת
קשה לי להחליט על פריט אחד שאני ממש אוהבת ולכן אני בוחרת שניים, 
הדגם הראשון הוא המכנסיים הפרחוניים שאני מאוד גאה בהם, זה בד שהודפס במיוחד עבורי ולכן אי אפשר להשיג אותו בשום מקום אחר,
כמו כן אני מאוהבת בחולצה עם תחרה מוזהבת. 




רמזים של קייץ. פרחוני וירוק.

הבגדים בעיצובה חכמים, צבעוניים, אופנתיים וקלילים. 
הפריטים מיוצרים בסדרות קטנות, והפרטים הקטנים, בהם טמון אלוהים, מוקפדים מאוד. 
התמונות המוצגות כאן הן מהקולקציה השניה שהיא הוציאה, והיא כוללת מכנסיים, חצאיות, חולצות, טוניקות, ג׳קטים ואפילו שני מעילים. אני כאמור מחכה לשמלה הירוקה שתצא בקייץ וגם למכנסיים הפרחוניים, העשויים מבד, שטלי עיצבה והדפיסה עליו. 


טווח מידות: 38 עד 50
טווח מחירים:
חולצות ועליוניות: 239 ₪ - 329 ₪
מכנסיים: 299 ₪ - 389 ₪
חצאיות: 299 ₪ - 329 ₪
שמלות: 299 ₪ - 589 ₪
ג׳קטים ומעילים – 489 ₪ - 589 ₪

את הקולקציה ניתן להשיג בבוטיקים מובחרים ברחבי הארץ,
וכן בחנות המעצבת בבית טפר - תל גיבורים 5, תל אביב.

אין תגובות: