nili maman photography

יום חמישי, 6 בדצמבר 2012

סקופ

יש מעט מאוד יתרונות בלהיות בת 44, אחד היתרונות/ חסרונות הוא שאת זוכה לחיות לפחות פעמיים גלגולי אופנה שונים, לפעמים יותר. בגיל 16 היו לי נעלי זמש בז', בגיזרה גברית כזאת, מאוד אהבתי את הנעליים האלו, ומאז אני מחפשת משהו דומה. עכשיו סוף כל סוף, השאיפה שלי פוגשת את הטרנד האופנתי, מה שאומר שהנעליים האלו שוטפות כל חנות בעיר, אבל לא אכפת לי, קניתי לי כאלו בכחול לוהט, אני מרוצה מהן נורא, מחירן סביר 230 ש"ח (נרכשו בתלושי מתנה שניתנו לי בחנות על ידי היח"צ) והן נוחות לאללה ובעיקר קוצרות מחמאות.
איכותן שנויה מעט במחלוקת, אעדכן בעוד חודשיים.


בלרינה ורודה

בלרינה בצבעים מקסימים

אספרדיל, הדור הבא

אתנו-טכנו

צבעים וסוליות קרפ

בגיזרת האיפוק

תכננתי למדוד כאלו, אבל ברגע שראיתי את ההן, לא הסתכלתי אחורה שוב

מגפונים בשלל צבעים

אל תדרוך על נעלי הזמש שלי!

מאוד מחבבת את הטוויסט של הדגל בצד
scoop בכל הארץ

אין תגובות: