nili maman photography

יום שלישי, 21 באוגוסט 2012

Scoop - New Arrivel

הבדיחות והשנינויות על אורכו של הקייץ בישראל, או על מיגוון העונות הקיים כאן, ידועות ומוכרות, וחם לי מדי מכדי לייצר הברקה משלי. לי אישית נמאס מכל הבגדים הקצרים, השמלות, המכנסיים, החולצות מהכל, וזה בדרך כלל היה השלב שבו הופיעה למרבה השעשוע אופנת החורף בחנויות, למרות החום הנורא שעדיין שורר בחוץ. אלא שבשנים האחרונות גם למעצבי הביגוד וההנעלה נפל האסימון והם זיהו את אורכו הבלתי נלאה של הקייץ, שחודר לו בנחת לתוך חודש נובמבר, ולכן הם נערכים בהתאם ומשיקים מיני קולקציות של תת עונות, כך שאם במקרה הטמפרטורה ירדה במעלה, הרי שזו סיבה מעולה למהר ולרכוש לך איזה זוג נעליים חדשות, על עקב או שטוחות, בובה, או בלרינה.

רשת נעלי SCOOP הוציאה בשבועות האחרונים קולקציה NEW ARRIVEL שמה, שמציעה מבחר נעליים במחירים זולים במיוחד.

בלרינה, או בובה, תלוי איזו מילה עושה לך את זה יותר 80 ש"ח 






עקבי סטילטו אימתניות, שאני אפילו לא מעזה להביט עליהן, לא כל שכן ללכת איתן. 130 ש"ח 


אני בחרתי לי נעלי בובה, כזu אני עדינה ושברירית. לדעתי הן תחכנה לי לערב ראש השנה

אין תגובות: