nili maman photography

יום רביעי, 13 בפברואר 2013

ONE BILLION RISING TLV

הנטיה המערבית, ובעיקר האמריקאית, להפוך כל חג לתירוץ נהדר ליציאה למסע קניות אינסופי, מגוחכת ומבהילה, וככזו אנחנו, בארץ, נוהים אחריה גם, כמובן. בוולנטיין'ז דיי, זה לגמרי יוצא מכל פרופורציה, כאשר האפשרות היחידה של גבר להביע את אהבתו, היא באמצעות מתנה, גם נשים אני מניחה, אבל איכשהו הציפייה היא שהגבר יקנה לאישה מתנה. גם הגבר שמחזיק במאהבת, יהיה חייב להניח לה, או שיותר נכון לומר לנטוש אותה ביום האהבה, כדי לשמור על הסדר הקיים ולקנות לאישתו היחידה (היחידה כי רק בה הוא בוגד) פרחים, שוקולד, תכשיטים או דובי מפגר. מיטיבי הלכת כמובן לא יקפחו גם את המאהבת שלהן.
וכמו שמצפים מהגברים לקנות מתנות, מהנשים מצפים "להתלבש בהתאם", קרי עליהן ללבוש שמלות אדומות, עם לבבות, לנז'רי חושפני ונעלי עקב, שלא יאפשרו להן להיות חופשיות, ולמשל, לברוח במקרה הצורך, אם בן זוגן היקר החליט להזמין מקום במסעדה, לארוחה רומנטית, דווקא במקדולנס, והן בכלל רוצות להיות צמחוניות באותו ערב.
והנה קמה יוזמה מבורכת של איב אנסלר, שכתבה את ההצגה המצליחה מונולוגים מהואגינה, שהוצגה בכל רחבי העולם, גם בארץ, ויזמה את ה-V-Day, יום המציין את המאבק להפסקת האלימות נגד נשים. האירגון העולמי נקרא one billion rising ובמסגרתו יתקיימו אירועים שונים שיערכו ברחבי העולם בתאריך הנ"ל, בארץ 
מחר, יום חמישי ה-14 בפברואר תתקיים מסיבה בסטודיו נעים, ואפשר יהיה גם לקנות ספריי פלפל אחד לך ואחד לחברה, או לתרומה.



ויש גם סרטון פלאש-מוב עולמי 




אין תגובות: