nili maman photography

יום שני, 12 בנובמבר 2012

fly foot

ביום שישי הייתי בשוק, לא ב-SHOCK, בשוק, אבל בכל זאת הייתי קצת מופתעת, כי הלכתי את כל השוק, שוק הכרמל, בשישי בצהריים, זה אתגר לא קטן, על עקבים! אני נילי ממן, שדוגלת בנוחות, שהולכת בכפכפי הוויאנס 10 חודשים בשנה, תודות לחור באוזון, הלכתי על עקבים. ושרדתי כדי לספר.
את כל התודה והפליאה אני חייבת לנעלי פליי-פוט. 
במפגש בלוגריות שהתקיים לפני כשבועיים קבלנו אפשרות לבחור מתוך שני זוגות נעלי עקב, כדי להתנסות בהם ולהעיד על מידת הנוחות שלהן. אלו שתי הדוגמאות מהן ניתן היה לבחור:

כאלו:
מי היה מאמין שנחש יכול להיות חיובי?

או כאלו:
מגפונים חמודים, כאלו בחרתי לי, בצבע שנוטה לירוק-אפור.



אם נשים בצד את קיטורי ותלונותי על כך ש:"מה פתאום עקבים? זה לא נוח, אני בכלל לא הולכת על עקבים, למה להכריח?". אני בכלל בחרתי לי נעליים שטוחות, כמו שאני רגילה, לרגליים שלי, זה אתגר מספיק גדול, הנה כאלו:

חמודות, לא ככה?!


נכנעתי לתנאים, ולקחתי כאמור את המגפונים המוצגים למעלה, ואני מאוד מרוצה, מאוד מרוצה שהכריחו אותי לקחת סיכון ולצאת מהקומפורט-זון שלי, לנסות ולהסתכן. אני מקבלת עליהן לא מעט מחמאות, אני מרגישה מאוד נוח איתן, עם מכנסי ג'ינס, אני בכלל מרגישה יפיפיה, טמירה ומרשימה.

לרשת יש תמיד מעט מבוגרת, אבל בסיבוב בחנויות הרשת, אפשר למצוא דגמים רבים מאוד יפים, שהייתי שמחה לאמץ. הנה עוד כמה דגמים שאהבתי.


הגירסא הבורדואית

הגירסא העכברית

מגפון אפור זמש

מנטה אלגנט

טרה-שיק אדמדם





לרשת החנויות של פלייפוט, מחירים ודגמים fly foot



























אין תגובות: