nili maman photography

יום שלישי, 4 בספטמבר 2012

essie קולקצית חורף

במשך שנים רבות נמנעתי מלמרוח לאק, כי האצבעות שלי אינן מושלמות. יש לי מה שמכונה אמת רוצחים, במשך השנים חפשתי אחים לצרה, ואני שמחה לבשר שחבר כבוד בקבוצה הוא ירמי קפלן שחגג לפני יומיים יום הולדת 50.

נחזור לנושא. לאק. לפני שנים ספורות התחלתי לגדל ציפורניים, הפסקתי לכסוס את העסק במרץ, והתמכרתי ללאק. כל סיבוב בסופרפארם, בין אם הלכתי לקנות תרופות, או נייר טואלט, היה כרוך בלעבור ליד הלאקים ולקחת לי אחד או שניים. בדרך כלל הזולים שבחבורה, אני מודה.
הכחולים והורדרדים


באירוע ההשקה של קולקצית החורף של Essie התוודעתי מקרוב למותג הידוע והמוכר בכל העולם, שחביב על כוכבות השטיח האדום ובנות בית המלוכה הבריטי. נחשפתי לעושר מטורף של גוונים וקבלתי מניקור עם הלאק של החברה. אין ספק שמדובר בלאק משובח, נעים למרוח אותו, והוא עמיד יותר מלאקים אחרים שניסיתי.

זהובים וכסופים

אני מודה שבכל מה שנוגע לתעשית היופי והקוסמטיקה נפשי חצויה, אני רואה בזה תעשיה שמנצלת את חולשתיהן של נשים שעוברות שטיפת מוח, לגבי מהו היופי, וכמה כסף, זמן ומאמצים עליהן להשקיע בו, פן יבולע להן. מאידך כשזה מגיע ללצבוע את הציפורניים, אני נוהגת כאחרונת הבובולינות, כשהייתי צריכה לבחור גוון, התקשתי מאוד להכריע בין 100 גוונים מהממים, לכן הלכתי על שילוב מרנין של שלושה צבעים, וורוד nude ושני גוונים של כחול. יצא מ-א-מם.


ניוד ושני גווני כחול, לוגמת קמאפרי
את השקת הקולקציה ליוו חמישה סטייליסטים מובילים מהארץ, שעיצבו ארון בהשראת הצבעים של Essie. אפשר להתרשם מהעיצוב בתמונות הקולאז' שצירפתי.
הלאקים של Essie נמכרים ברשת סופרפארם ב-50 ש"ח לבקבוק.

היא ניגנה מאוד יפה, והיה לה לאק בכל מיני צבעים. הצ'לנית


יום הולדת שמח לירמי קפלן



תגובה 1:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אין, פשוט אין בעולם על ירמי קפלן!!!!